Nog een keer naar Lourdes.

Frankrijk, Lourdes

"Ik zou best graag nog een keer die mooie kerk in Lourdes willen zien," zei ik gisteren.

Jullie kennen Bert, dan doen we dat toch gewoon, op mijn verjaardag naar Lourdes, dat vind ik een cadeautje.

Zoals de meesten al weten, was het een regenachtige dag, maar dat wisten we van tevoren.

Leuk hoor al die berichtjes met felicitaties.
Ik had het er onderweg gewoon druk mee, heerlijk.

We staan weer prachtig tegen de Pyreneeën aan.
Een plekje met vrij uitzicht op een camping met ezels, ganzen en een hangbuikzwijntje.

Eigenlijk had ik vanmiddag al in die kerk willen zijn, maar ik heb een beetje geleerd alles op zijn tijd, morgen is ook goed.

Vandaag gewoon lekker koken en dan morgen kaarsjes branden en genieten van de prachtige mozaïeken in de kerk.

Oh, wat leuk weer in Lourdes te zijn. Ook ooit geweest en ervan genoten. Fijne dag morgen, je zintuigen raken overwerkt. Zoveel te zien en te beleven. Gr H en T

Truus T 2019-10-02 21:52:09

Ja ja, Lourdes! 6 dagen op de camping gestaan zo dicht mogelijk bij de kerk. Het was goed te belopen hoor. maar het hield niet op met regenen. Wij waren te koppig om weg te gaan. De tent begon een beetje te lekken maar we bleven droger dan buiten te lopen. Eindelijk de zesde dag scheen de zon. Wij naar de kerk, dan kon de tent lekker drogen dan hoefden wij de tent niet kletsnat in te pakken. Mooie kerk en weer heel veel mensen toen we de grot in wilden. Maa ja dat weet je wanneer je naar Lourdes gaat.ha ha! Wij zijn die dag nog weg gereden na alles ingepakt en vast gesjord te hebben. Zoveel makkelijker met een camper busje! Genietse lieverds!

Suze 2019-10-03 11:41:05

Lourdes! Dan kunnen jullie beiden een wens doen , waarvan het dan natuurlijk de bedoeling is dat die dan ook uitkomt, en dat gebeurt zeker als je dat op jouw verjaardag doet. Trouwens, nog van harte gelukgewenst, Charlotte. Hartelijke groet

Ben 2019-10-03 14:49:42

Lourdes, ook op mijn bucketlist. Ik heb nog steeds dat filmpje van jou met dat immense wierookvat wat heen en weer zwaait. Als ik het zie ruik ik gewoon de wierook. Heerlijk!