Ach, de zon.🌞

Spanje, el Campello

Het is zonovergoten, heerlijk lekker kortebroekenweer.

De schoneklerenkasten
(galgjeswoord 😅) schreeuwen om schone spulletjes.
Met deze zon is alles zó droog.

Ik zie ze weer, de strandhuisjes. Wat een heerlijk weer. Bij welke temperatuur toeven jullie in de zon? Geniet er maar van.

Nelly 2024-03-12 22:26:14

Jullie gaan de goeie kant uit/op. Heerlijk zon, zee en strand. Gezellig even haasje over spelen en model staan als toeristisch stelletje. Geweldig!

Ria H. 2024-03-13 13:57:08

Nou, wij zijn dus ook “Zuidover” Het zonnetje laat nog wel wat steken vallen, maar we rekenen op beter. Net op ons fietstochtje naar Tavira een buitje, maar nu gelukkig weer droog. De boodschappen zijn dus weer in huis. We kunnen weer eten. Heel belangrijk😉 Groeten van ons

Truus T 2024-03-13 15:55:09

Hier ga je voor, genieten, lekker rondkijken, relaxen, mooier is er toch niet, hou ik ook zo van. Vandaag hier ook een mooie lentedag voorspeld. Ik voel de warmte van de zon als ik je foto' s zie en verslagen lees. Hmmm!