Dacht je dat het mooiste geweest was......

Verenigd Koninkrijk, Lynstone Road

Vanaf de camping in Bude loop je zó het coastpath op.
Wat we natuurlijk ook dezelfde avond al doen.
Weidse velden, zachte grasbodem, vogeltjes die zeggen dat je moet wegwezen, stilletjes lopen we door, heerlijk.

Jullie zullen lachen, Goh: ,,Ze wordt nog poëtisch" en ja echt hoor, dat zou je er ook zowat van worden.

Misschien komt het doordat het licht van de ondergaande zon zó mooi was, of omdat je weet dat dit door de eeuwen heen in het water verdwijnt, want je ziet dat dat al gebeurd, wij waren op deze avond zeer onder de indruk van deze kust.
Je gelooft het niet, tot je het met eigen ogen ziet.
Het water eist het land op.

In ieder geval heeft het zéér mooie foto's opgeleverd.

Verder valt er weinig te zeggen, het was zó mooi weer, zo indrukwekkend, en gevaarlijk om te zien.....

De volgende dag, eerst regen.
Dan veranderd de dag in een stralende zonoase.
Gelijk de wandelschoenen aan.
We lopen twee kanten op, genoten hebben we.
We boeken gewoon nog bij op deze camping, het is hier zó aangenaam.
In de namiddag lopen we via het kustpad naar de stad om in een pub heerlijk te eten.
We ontmoeten een vrouwtje van 82 die op de oma van Bert lijkt, wat ik ook gelijk vertel, ze is verguld.
Ze verteld verder dat ze hier met haar zoons en schoondochter is, Charlotte uit Nijmegen.
,,Oo wat leuk, zo heet ik ook." Je snapt het, verwondering en plezier alom en een heel leuk gesprek en veel gelach.

Ondertussen zijn er gasten naast ons aan het poolen en is er cricket op tv, waar veel gasten naar kijken met de nodige herrie natuurlijk.
Een heerlijk sfeertje en gezellig druk.

Het was weer heel leuk en goed voor de body.

Nav de foto met tekst: “Hier is geen camping” herinner ik mij een voorval tijdens een Ierland reis. Ik lees kaart! Henk rijdt! “2de weg rechtsaf, 100m rd en dan la, steeds rd Tot T kruizing dan ra. De weg werd steeds smaller todat asfalt over ging in een bijna onbegaanpad. Rechtdoor Henk! Rechtdoor, totdat we een weiland inreden met schapen. RUZIE! Laat kaart zien! Waar op de kaart zijn we! Hierrrrrr! Oh maar Nel dat zijn hoogtelijnen. Die geven de berghoogten aan. Oh, foutje! Bert wordt natuurlijk nooit boos he? Is slleen maar lief! Fijne reis!

Nelly 2019-06-19 23:19:08

Schitterende foto's weer. Maar dat afkalven van die rotsen toch wel bizar. Zag trouwens ook de fam. Zwanenburg liggen. Hahahahaha. Geniet nog maar lekker verder. Doeiiii

Dora 2019-06-20 20:59:16

Hahaha, doeidoei terug B&C❣

WaarZijnBertEnLot 2019-06-20 21:42:46

Prachtig weer jullie reportage. Bizar dat afkalven van de kust. Daar is geen zand-suppletie tegen op gewassen. Heeft Hans maar weer geluk met z'n landje. Stel je voor,boontjes gezaaid en tegen de tijd dat je kan oogsten ligt de hele voedselbank beneden in zee. Triest voor de inwoners daar. Zal ik aan denken als hij weer met 5 bloemkolen thuis komt, en jullie zijn er ook al niet om te helpen eten. Geniet van al dat moois. Wij genieten mee. H en T

Truus T 2019-06-20 22:20:40

Ja joh, wij missen zijn bloemkooltjes wel hoor, moet van armoe uit eten gaan en brocoli eten. (zie later bijgevoegde foto) 😅🤪

WaarZijnBertEnLot 2019-06-20 22:59:01

Prachtig verslag van jullie belevenissen. Ik geniet mee. ❤️You!!!

Suze 2019-06-21 09:30:30

Eng hoor dat land gewoon afbrokkelt. Dat ze daar niets aan doen, begrijp ik niet. Het zal wel met geld te maken hebben. Jullie zijn goed in de weer en genieten zichtbaar op de foto's te zien. Liefs xx

Paula 2019-06-22 11:09:46

Met bewondering jullie reis verslagen gelezen, geweldige verhalen en plaatjes dat is de moeite waard om te beleven. Geniet maar zo lang het kan en het weer het toe laat, het is hier tropisch warm en dat is ook een hele belevenis. Groetjes en liefs van Elly en Rob.