Het eeuwenoude Boscastle.

Verenigd Koninkrijk, Penally Hill

Boscastle hè, het havenstadje dat in 2004 door een verschrikkelijke watervloed, in een paar uur gedeeltelijk werd verwoest.
Dramatisch was dat.
Terug te vinden op Google en Youtube.

Als wij via een heel smalle weg het oude stadje binnenrijden, schijnt de zon.
Velen maken dat mee, want het is er best druk.
Van datgene wat alweer 15 jaar geleden gebeurt is, is totaal niets meer te zien.

Het is een stokoude haven in een bijzondere vorm, scherp door de natuur uitgesneden in de bijzondere grillige kust.
Zo hadden we het nog niet eerder gezien, allemachtigprachtig.

De middag gaat veel te snel en we moeten nog een slaapplek vinden, maar hopen wel gelegenheid te vinden om terug te komen.
Potverdepot, wat geweldig.

Om het met jouw woorden te zeggen , potverdepot wat allemachtigprachtig

Dora 2019-06-18 19:40:03

Inderdaad, allemachtig prachtig. Wat een verscheidenheid aan doorkijkjes en wat een prachtig weggetje met die rij huizen in een byzondere stijl. (Foto 1) Mijn bewondering voor jullie groeid met de dag! 🍀🍀👍👍

Suze 2019-06-19 09:30:28

Heel mooi en de moeite van het bekijken waard. Wat een indrukken.