Canterbury

Verenigd Koninkrijk, Canterbury

We besluiten om eerst naar de stad Canterbury te gaan.
Voordat we de Zuid en West kust langs gaan
Jaa eerst links rijden hè, opletten bij die 'round about' en 30= 48 en 50=80 enz.
We hebben hier en daar wat leuke gesprekken en verhalen gehoord over het rijden hier.
Gelukkig tot nu toe gaat het goed.
We komen langs mooie tuinen en een soort toscaans landschap (zonder die leuke dennen dan) bij een hele mooie schone camping met humorvolle medewerkers.
Bert laat zeggen.
"Hans, het loopt hier skaeles van de konijnen maar misschien willen ze wel een strikje om."
We gaan hier de boel verkennen met de stadsbus.
Canterbury Cathedral, de sages van de stad, een tour of stadswandeling, we hebben zo een paar dagen nodig.
Tot over een paar dagen dan hoor, doei, Charl

Leuk jullie relaas te lezen. De camping vind ik persoonlijk een beetje kaal.(gevreten door de rabits, misschien)

Nelly 2015-06-10 10:25:51

Leuk dat jullie overgestoken zijn! Cooper zou die camping te gek vinden.

Simone 2015-06-11 07:20:59

Hè!! Gewoon het kanaal overgestoken. Dat is een leuke wending van jullie reis. Daar valt nog zoveel te ontdekken, dat jullie Biarritz niet zullen redden, denk ik?