Een aangenaam weekje in Bude.

Verenigd Koninkrijk, Lynstone Road

Het zou een mooie dag worden.
Nou.....dat is uitgekomen.
We moesten van plek veranderen op de camping en hebben gelijk besloten nog een keer naar Boscastle te rijden om daar te wandelen.
Vorige keer hebben we alleen het stadje bezocht.

We hebben een prachtige wandeling kunnen maken.
Met interessante gesprekken met vrijwilligers van de uitkijktoren.
Dit was oorspronkelijk in begin1800 een zomerhuisje van de toenmalige landeigenaar.
Later werd het een uitkijkpost om smokkelaars op te sporen, toen tot 1970 door de kustwacht gebruikt en nu wordt er maritiem werk verricht door 40 vrijwilligers.
Het was superprachtig weer.

Ook hebben we een fietstocht gemaakt langs de rivier in de omgeving.
Er was ook een gedeelte segwaytrail, alles bij elkaar weliswaar maar 15 km, maar oké, leuk en gezellig was het wel.
Hier wordt weinig gefietst, dus voor de bevolking is dit al heel wat.

Alles bij elkaar zijn we op deze camping een week gebleven, mede door het minder goede weer en het feit dat we hier ondanks dat, heerlijk hebben kunnen wandelen.
Ook hebben we hele leuke mensen ontmoet en ook een paar keer lekker gegeten in de plaatselijke pub.
Ik wordt zowaar een pubtijger😁
Het was heel prettig om hier even te wonen.

We trekken door en hopen dat het weer ons enigszins mee zal zitten.

Wat een schitterende wandelpaden. Nog eens wat anders dan het pad door de zeereep bij ons. En wat treffen jullie het met het weer nu . Heerlijk. Groetjes van ons

Dora 2019-06-24 22:07:23

Weer zulke mooie foto's !! En wat heerlijk dat er zulke leuke ontmoetingen zijn! Vooral in de pub na een heerlijke wandel/ fiets tocht. Lekker een koud pilsje en dan lekker niet koken maar genieten van een plaatselijk gerecht. En wat is er nou leuker dan uitwisseling van namen en ervaringen. Ik proef de ontspannen sfeer en de gezelligheid. Terwijl ik naar jullie schrijf, voel ik het sfeertje, en ben gelukkig! Een weekje daar wonen zegd alles. En wat is het heerlijk dat je je huisje bij je hebt en het alleen maar reis klaar hoeft te maken om naar het volgende avontuur te gaan. Liefjes, heerlijk genieten! Snuif de heerlijke lucht van de zee, de aarde en de bloemen, wees dankbaar voor de goede wandelschoenen, en de e-bike's en jullie prachtige lichamen die het toch maar mooi doen. 👌🏿🙏🏿👍👍😘😘. Suze

Suze 2019-06-25 16:03:35

Het nodigt uit om dit ook te doen, behalve het vele wandelen dan, dat gaat niet meer voor mij. Maar de fietstochtjes zullen ook veel plezier opleveren. Jullie gaan fantastisch, heerlijk om te lezen en foto's te kijken. Liefs xx

Paula 2019-06-26 13:35:45

Mooi, mooi, mooi. Hebben jullie ook al aan de pooltafel gestaan? Naruurlijk ook linkshandig, zoals op de weg. Leuk al die verhalen! Wij gaan met jullie gauw praten over die nieuwe fietsen van jullie. Zo gezegd; jullie hebben het wiel al uitgevonden! Veel plezie