Een beetje pech, maar een mooi plekje.

Spanje, El Puerto de Santa María

Wat een prachtige rit was het weer vandaag.
We hebben besloten in de buurt van Cádiz het weekend over te blijven en boeken heel enthousiast voor 5 dagen.
Nu alleen nog het plekje D3 opzoeken.

We willen de camping op rijden, staan voor de ingang, maar wat nu, de auto doet niets, het lijkt of ons busje dood is.

Na wat heen en weer gepraat, komen bereidwillige medewerkers van de camping ons helpen.
Joh, hij start tijdens het duwen.
Later Joep onze monteur gebeld, startmotor zit waarschijnlijk vast, tikje met de hamer moet genoeg zijn en dat was ook zo.
Morgen naar de VW dealer om herhaling te voorkomen.
Indien problemen met het Spaans, dan staat de ANWB ons bij.

We staan op een prima plekje op een camping vlak bij het strand, wandelgebied en fietspaden, dus wij kunnen voorlopig vooruit.

Mooi plekje, hoop dat het busje zijn balans weer heeft gevonden, had misschien alleen een beetje rust nodig. Waar zijn jullie met Goede Vrijdag ? De processies zijn altijd heel indrukwekkend, waar je ook bent in Spanje. Geniet van Cadiz en omgeving😘

Marella 2023-03-31 14:29:18

Een kleine, te verwaarlozen rimpel, van jullie trektocht. Gelukkig kan alles opgelost worden. Mooie blauwe luchten daar. Heerlijk aan de waterkant, fietspad en wandelpad. Lekker 5 dagen chillen. Genietze.

Nelly 2023-03-31 21:33:59

Wat een geluk dat het niet iets ernstigs was met de camper. Nu effe lekker bijkomen. Geniet ervan

Dora 2023-04-01 17:02:02

Effe rust, lekker aan zee. Kan bussie ook ff op adem komen. Fijn als er hulp voorhanden is zoals de ANWB, erg belangrijk bij pech onderweg. Jullie hebben alweer zoveel gezien en meegemaakt. Dat kan nu mooi even worden verwerkt in de hoofdjes. Fijne dagen!