๐ŸŽผIt's a beautiful day.๐ŸŽผ

Spanje, Isla Plana

Zondag, oh oh, wat is het weer mooi wakker worden.
๐ŸŒž๐ŸŒž

We gaan al vroeg naar het dorp verderop, want de campingbakker heeft zondagsrust.
Het is er gezellig, de mensen zijn vrolijk en blij.
We komen, nadat we ons brood hebben gekocht, langs gezellige wandelpromenades en mooie baaitjes.

Op één van de rotsen staat een kerk.
De dienst is buiten en uitbundig.
Wij staan van bovenaf te kijken.
Er wordt bij gitaar gezongen, geklapt en gedanst.
Een dienst naar mijn hart.
Als iedereen elkaar fijne en heilige zondag wenst, doe ik dat ook met een Spaans oud dametje die bij mij in de buurt staat, zij wordt daar blij van en veegt haar ogen schoon, de schat.

Het is er zó gezellig dat we wat blijven hangen.
Helaas is het restaurant "Casa del Nono" (het huis van Nono) waar we wat willen eten nog gesloten als wij er langs rijden.

Later in de middag hebben we een fietstochtje gemaakt op aanraden van een campinggast naar een waterval in de Sierra de la Muela.
De weg er naar toe was vol stenen.

Alles bij elkaar was het een heel aangename dag met prachtig weer.

Wat was dat een heerlijke dag. Die dienst buiten, geweldig. Tricky fietstochtje voor jullie banden. Niks lek geslagen, gelukkig!

Nelly 2024-03-18 15:44:23

Alweer een heerlijke dag incl: soort kerkdienst. Heb je mee kunnen neuriรซn Charlotte? Het is genieten zo in het wilde weg! (Zo lijkt het voor mij, maar ik weet wel beter)! Ik ben weer even op reis geweest! Geniet ze! Love you both! Suze.

Suze 2024-03-18 17:52:16

Wat een mooie zondag is dat geworden! Gelukkig hebben jullie er inderdaad geen lekke band aan overgehouden โ€ฆwel een bijzondere en spannende route โ€ฆ Heel goed vervolg voor jullie hoor, het weer is trouwens wel benijdenswaardigโ˜€๏ธโ˜€๏ธโ€ฆ.. hopelijk gaat het tij hier ook keren..๐Ÿ™

Marianne 2024-03-18 19:57:31

Apart hoor die kerkdienst op het strand. Misschien een idee voor de Katwijkers ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ En die fietstocht......๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ best link hoor. En niet alleen voor de banden. Maar uiteindelijk wel de moeite waard. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ