Fietsen

Nederland, Franeker

Bert zei, ,, Niekje de zon schijnt."
Het was 8 uur en mijn ogen gingen niet open, ze zaten nog vastgeplakt door de verkoudheid.😤
Gelukkig zag ik snel het licht weer, haha de zon 🌞🤣🤣
"Joh, mooi weer, we gaan fietsen."
Uiteindelijk hebben we een mooi rondje gereden.
  • Weidse uitzichten.
  • Lieflijke dorpjes.
  • Geweldige boerderijen.
  • Pas geboren lammetjes.
  • Kieviten, maar geen eieren, ook geen foto's want ze waren bang van me.
  • Joh, zelfs een Rijnaak gezien
  • Driemasters.
En tot slot, lekker chillen, zoals dat tegenwoordig heet, met een bordje fruit in het zonnetje bij ons buske.
Meer is niet nodig, toch!😘

Wat een prachtige foto’s heb je weer geplaatst Charlotte. M’n complimenten!! Heerlijk die fietspaden dwars door de weilanden en langs boerderijen. Heel veel te zien, om elke bocht vaak weer een fotogeniek plekje. Wij vonden dat toen ook bijzonder. Zeker dat fietsen over water, na een avondje stappen is het alleen niet aan te raden😉 Maar die tijd is geweest toch? Groetjes van ons en we genieten weer van je foto’s en verhalen.

Truus Timmers 2022-04-16 11:00:44

Gelukkig liet de plak in je ogen los en kon je zien dat de zon scheen. Een brok energie kreeg je er van en 1 gedachte. Snel douchen , ontbijten en fietsen. De prachtige foto’s met weidse vergezichten en de stilte spat er af. Prachtig. Dank je wel voor het delen. Ik wens jullie nog heel veel geniet momenten toe. Veel liefs, Suze.

Suze. 2022-04-16 12:43:53

Door jullie foto's geniet ik mee van pittoresk Holland. Ook de foto's van Franeker waren bijzonder. Als we weer in Nederland zijn , moeten we zeker eens een kijkje nemen daar. Blijf genieten, lieverds 😘

Marella 2022-04-16 15:19:42

Geweldig! Nederland is zo mooi en Friesland met al dat water helemaal. Vlak en mooie omgeving. Lekker genieten jullie. Fijne paasdagen, mooi weer, goed fietsweer. 🐤🐣🐔🐥

Paula 2022-04-17 08:28:20

Wat een prachtige foto's weer. En wat boffen jullie met dit mooie paasweer .