Cádiz

Spanje, Cádiz

Het is mooi weer als we met de boot naar Cádiz gaan.

Cádiz is ook een geschiedenisvolle stad.
Er zijn bij het afbreken van een pakhuis, restanten van een Romeins theater gevonden.

We vinden het een leuke stad, met de smalle straatjes en vrolijke pleinen en vele mooie gebouwen uit het rijke verleden.
De stad is prachtig gelegen met een heel mooie boulevard, strand en prachtig blauwe zee.

Natuurlijk ademt het nu ook de sfeer van het Paasverhaal, men is er heel druk mee, daardoor hebben wij té weinig van de stad gezien en zouden we nog eens terug moeten gaan.

Prachtig joh.

Nelly 2023-04-06 15:26:02

Schitterend weer.

Dora 2023-04-06 16:27:09

Wat een lief lachebekje onder die sinistere cap. Weer heel veel bijzondere foto’s Zeker die trap van het postkantoor. Is het in Nederland maar een armoedige bedoening.

Truus T 2023-04-06 23:16:28

De Spaanse architectuur spreekt me enorm aan, het ademt geschiedenis en daar kan ik erg van genieten, dan de temperatuur en de mooie blauwe zee erbij....mwahh! Erg mooi allemaal. Dat die processies zo beroemd zijn en overal gelopen worden vind ik ook heel bijzonder, iedere keer weer anders aangekleed. Liefs xx