Jaja, wir sind wieder da.😉😁❣

Duitsland, Sankt Goar

Het is 's nachts in Mâcon gaan regenen, maar in de loop van de ochtend onderweg, moeten we onze zonnebril zelfs weer op.😎

Het is idioot rustig op de weg, heerlijk.
Het lijkt, of de boeren een vrije dag hebben genomen, geen demonstraties, maar genieten van het mooie weer.

Bij Metz kijken we nog even op buienradar, vóór we de keus moeten maken, links Nederland of rechts Duitsland.

We zien dat het nog twee dagen mooi wordt aan de Rijn.
Nou, dan is de keuze snel gemaakt!

We genieten van onze rit door het glooiende prachtige landschap van Frankrijk en Duitsland.

Volgens 'Mapsje' zouden we 15:35 bij de blonde dame 😉 kunnen zijn. (Frau Loreley)

Het gaat zó voorspoedig, dat
zelfs met onze pauzes, we rond die tijd de camping op rijden.
Er is nog een plekje aan het water, lekker in de zon.

Leuk hoor, nog twee daagjes
een beetje fietsen of wandelen en/of varen.

Lieve volgers, hier stopt ons bloggje.
Zondag willen we het laatste stukje op huis an.
We hopen de meesten van jullie in de komende maanden weer regelmatig te zien.

Dank jullie wel voor jullie heerlijke reacties.
Het zal weer een fantastische herinnering opleveren in de vorm van een boek.

Groetjes en heel veel liefs, Bert en Charlotte❣

Bedankt voor al het moois dat je ons hebt laten zien. Groeten en veilige thuisreis gewenst. H En T

Truus T 2019-10-26 09:06:20

Jullie, Hans en Truus, een heel fijne reis en verblijf in Portugal. Het was toch een brug te ver om daar te wachten op jullie, voor een bakje. We zien elkaar weer. ❣

Charlotte 2019-10-26 19:56:21

Prachtige reis hoor en al die bijbehorende foto’s, leuk om het allemaal zo te kunnen volgen, jullie zijn inmiddels echte wereldburgers! Boppard en de Loreley aan de oever van de Rijn is ook prachtig! Nog paar mooie dagen en veilige thuiskomst!

mariannedijkmans@gmail.com 2019-10-26 20:08:03

Genoten van je blog en prachtige foto's . Bedankt nog voor de mooie foto van Kaub. Als we de foto's langs de Rijn zo zien dan zouden we er zo weer naar toe gaan. Verveelt idd nooit. Neem aan dat terwijl ik dit schrijf jullie al weer bijna thuis zijn. Gauw tot ziens

Dora 2019-10-27 15:02:16

Fijn dat het laatste stuk rustig verlopen is en dat jullie geen last van de boeren hadden.En het allermooiste voor jullie,"het plekkie aan het water"! Voor jullie de kers op de taart. Leuk hoor! En Ome Bert zit er echt weer te genieten. Inmiddels heb ik al contact met jullie gehad. Alweer jammer dat ik weer in het ziekenhuis was. Alleen maar een bot dichtheids- meting hoor! Geniet nog zolang mogelijk na. Gebruik niet al je nieuw opgedane energie te snel op! Zou zonde zijn toch? Lieverds bedankt dat ik van jullie mooie reis mee heb mogen genieten. Voor mijn gevoel ben ik af en toe een beetje weg geweest. Tot snel xxxx

Suze 2019-10-30 23:44:25

Heel erg bedankt dat ik ook weer "mee mocht liften". We zien elkaar spoedig denk ik, gisteravond ben ik thuisgekomen van een zalige zonnige vakantie. XX