Al een week weg

Duitsland, Sankt Goar

Joh, de tijd vliegt.
Mijn eerste wasje is al gedaan.
Wat een schitterend weer hebben we toch.
Je zou zowat vergeten wat een stortbuien we de eerste 3 dagen hadden.

We zijn al twee kanten opgefietst in het prachtige weer.
Wat een geluk dat we niet in het noorden zijn blijven hangen, het is hier gewoon 25°, 26° en vandaag 28° C, gewoon hoog zomer joh.

Hoewel we niet mogen mopperen over ons plekje met gigantische tuin, worden we het zicht op de daken van die witte dozen al behoorlijk zat, vooral Bert heeft daar bijzonder last van.

Wij hadden het idee dat zondag wel de grootste uittocht zou zijn, i.vm. het naar huis gaan van opa's en oma's die op de kleinkinderen moeten passen.
En ja hoor, er kwamen heel wat plekjes vrij aan het water.

We staan weer prachtig, met zicht op beide bochten, één van de mooiste plekjes van de camping. (😅vinden wij)
Dus lieve luitjes, wij zitten hier heerlijk.

Fijn dat jullie weer op zo’n goed plekje staan. De aanhouder wint!! Wat een geluk dat er nog zoveel oppas oma’s en opa’s zijn. Die zijn weer huiswaarts 👍 Hier is het nu gelukkig ook prachtig weer, een aantal dagen minstens. Groetjes van ons.

Truus T 2020-09-14 21:40:27

Jullie vervelen je geen moment, leuk hoor dat Nel haar verjaardag bij jullie heeft gevierd, één en al gezelligheid. Genieten hè ? Ook bij ons en ongekend. Ik vraag me af of het voor de natuur wel helemaal ok is. Ik zit nu in Holten, een klein knus kneuterig campingkie met uitzicht op paarden en koeien, kippies, helemaal leuk. Ik blijf hier tot maandag en dan ga ik huiiswaarts. Vier het leven, liefs XX

Paula 2020-09-21 16:45:06

Thanx for sharing your adventures and experiences with us. It's super to know how much you still enjoy traveling and cycling...and most importantly--ONE ANOTHER! lots of love and Shalom: N&M

Norman 2020-09-21 19:08:07

Dag lieve luitjes! Je zou toch haast vergeten dat we nog maar 10 dagen te gaan hebben en dan is het al weer 2 oktober 🤭. Ben blij voor jullie dat er een mooier plekje vrij kwam. Ja Bert, ik deel je mening over die grote witte dozen. Afschuwelijk! Ik hoop voor jullie dat het mooie weer nog wat aanhoud of in ieder geval droog. Dan kunnen jullie er nog lekker op uit. Voor nu, ga ik er uit en er in. Dag lieverds, heb het goed xx