De zon schijnt.

Frankrijk, Camping de Bourges Aquadis de Loisirs

We hadden het eigenlijk niet in de gaten, maar toen we de verduistering weghaalden bleek het een ruitenkrab-ochtend te zijn.
Alles zat potdicht, hahaha.
Wij hebben zo goed en lekker warm geslapen, niets van gemerkt.

Ik heb de route iets naar het oosten verlegd in de hoop dat de regen uit het westen ons pas zal bereiken als we al op de camping staan.
Ik kies voor Bourges op 390 km afstand.
We kunnen droog installeren en eten onze heerlijke, door Bert zelfgemaakte verjaardagserwtensoep.
We hadden het ingevroren en het was zelfs nog niet helemaal ontdooit.

Zelfs ìk ga voor mijn doen vroeg naar bed, hahaha.

Leuk verslag hoor. Als alles maar goed is. Hier schijnt de zon ook de hele dag

Nelly 2024-03-04 16:05:33

😊😊😊😊😊 kan gebeuren toch. Morgen nieuwe kansen..

Dora 2024-03-04 19:39:10

Lekker hΓ¨!? Dat zonnetjeπŸ˜‰ Hier ook hoor... Groetjes uit Tavira in de Algarve πŸƒβ€β™‚οΈπŸš΄β€β™‚οΈβ˜•πŸ¦‘ Peter en Jelle

Peter 2024-03-04 20:04:28

Weer niks.

Nelly 2024-03-05 23:28:41

Ja hoor, ik zit eraan te komen. We hebben het druk met reizen. Hier zie je aan, dat ik ook wat ouder wordt, hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚

WaarZijnBertEnLot 2024-03-06 08:54:20

Dat is het mooie van camperen, in je eigen bubbel zitten en verrast worden door zoveel om je heen, heerrrlijk!! Geen afspraken, geen verplichtingen, laat de dag maar rollen. Jullie genieten weer. Goed zo!