Terug naar de kust😉

Verenigd Koninkrijk, Hastings

Inderdaad, we gaan weer terug naar onze eigen kust.
Het kaartje is gekocht.

Op de camping die eigenlijk uitkijkt op Hastings, als er geen bomen zouden staan, is het goed toeven.
Leuk al die mensen om je heen met hun eigen verhaal.
Rond om ons heen allemaal Duitsers en één Fries stel.

Bert heeft al gezegd, mochten we ooit nog eens naar Engeland gaan, dan beginnen we hier.
Lekker die grote camping, altijd plek en Hastings is een bruisende stad, waar van alles te doen is.
Sinds de laatste keer dat we hier waren, hebben ze 99% van de panden op de boulevard geverfd.
Prachtig geworden.
Natuurlijk vragen we ons af, waarom dat zó massaal is gebeurt, maar het feit ligt er, ze hebben hier duizenden liters verf gebruikt.
Het ziet er gewoon weer 'Victoriaans' uit.

Ons laatste fietstochtje gaat naar Bexhill.
Vorige keer in 2016 vond ik het colletje daar, best zwaar.
Nu fluit mijn Gazelletje er als een hertje over heen.
Ja joh, het is gewoon genieten.

We weten nu nog niet of we gelijk door rijden naar ons 'âge wurfje', of dat we nog wat in Frankrijk blijven hangen, dat lees je dan vanzelf wel weer.
Tot zo ver, heerlijk dat jullie weer bij ons waren.
Ook wij hebben er van genoten.
Lieve groetjes en tot gauw ziens, Bert en Charlotte❣

Lekker he Bert, al dat verf werk te kunnen aanschouwen zonder er een kwast voor vast te hoeven houden. Ook wel eens lekker ! En dan een mijmerende Charlotte. Met genoegen afscheid nemend" tsja, het was mooi en heerlijk deze vakantie. De weergoden waren ons ook goed gezind. Straks wanneer we aan onze eigen kust zijn, zal het ook vergeven van de Duitsers zijn. Ze zijn ook overal. Net als de Hollanders 🤣. Goede vaart, en bedankt dat ik een beetje mee mocht met jullie vakantie. Ook ik heb genoten van al (beetje)het moois dat jullie tegen kwamen in deze vakantie. 👍🍀🍀💕😘😘🙋🏻

Suze 2019-07-02 13:21:22

Ja, jammer hè aan alles komt een eind. Veel moois gezien, waar wij van meegenoten hebben. Bedankt daarvoor. Die Quick Boys strandhuisjes zijn wel prachtig. Iets voor Katwijk ? Of komt er herrie van met de Katwijk fans? Alles ziet er heel goed verzorgd uit. Goeie rit naar huis. Of gaan jullie nog even naar je Duitse vriendin op de rotsen. Zij heeft jullie ook al een poosje moeten missen. Groetjes H en T

Truus T 2019-07-02 13:44:22

Aan alle leuke dingen komt ook een einde, ge -niet zoveel en zo intens mogelijk. Herinneringen opbouwen voor later zijn goud waard. Om samen op te halen bij de borrel met vrienden. Tot ziens bij jullie thuis, dan praten we wel verder groetjes van Elly en Rob.

Rob S 2019-07-02 20:04:08

Ik zal de mooie foto's en verhalen missen, welkom thuis!, C&A.

aagje 2019-07-02 22:49:58

Wij zijn pas een weekje op ons stekkie in Menorca. Veel te doen in het begin om alles op orde te krijgen. Niettegenstaande met veel plezier jullie gevolgd. Leuk, jullie verhaal, mooie foto's en de kaart om jullie route te volgen. Ik was er zomee ingenomen dat ik Pindat gemaild heb om te vragen of ze deze opzet in het engels hadden. Helaas niet. Voor mij geen probleem, maar de meeste vrienden van ons zijn buitenlanders. Hoe dan ook, goeie reis naar huis, we hebben je gemist toen we in Noordwijk waren. We kunnen gauw Skypen of bellen of mailen Veel liefs en bedankt dat ik deel van jullie vakantie ben geweest. Norman en Marella

Marella 2019-07-03 16:46:23

Erg mooi, geniet van het mooie weer!