Een heel mooie dag.

Spanje, camping Igueldo, San Sebastian

Als ik 's ochtends in de deuropening mijn ogen uitwrijf en mijn matje uitklop, zie ik een prachtig schouwspel zich voor ons afspelen.
Nu geen surfers! maar mistflarden die zweven door de Pyreneeën.
Het beloofd een mooie dag te worden na de heftige regenbui van afgelopen nacht.

We gaan naar San Sebastian.
De bus brengt ons naar het centrum van een heel mooie stad, met prachtige pleinen, heel veel mooie gebouwen, schitterende details als hekwerk en lantaarnpalen en allerlei versierselen, in de straten, steegjes en op de pleinen.

We bezoeken twee mooie kerken en
ik neem ruimschoots de tijd om aan onze geliefden te denken en een kaarsje te branden.

Ook in de kerk staat de tijd niet stil, want na ingooien van geld, ging er een electrisch kaarsje eerst knipperen en daarna bleef het aan, kon je zien welke van jou was.

Het is een heel zonnige dag en er zijn veel mensen op de been.
Wat een mooie winkels zijn er.
Opvallend vonden we, dat het niet zo heel duur was allemaal.

We hebben meegedaan aan de manier van uit eten gaan daar.
Mooie zaken met de bar vol overheerlijke hapjes, zoek maar uit.
Een lekker glas wijn of bier erbij en smullen maar.
Voor ons is het nieuw, heel leuk, gezellig en lekker.

Adios, B&C

Hoe treffend die smulfoto van Lot genomen door Bert! Met de hammen boven haar hoofd. Jammie jammie! Wij blijven ons vergapen over al het moois, door jullie lens gezien. Het verhalend verslag van de gebeurtenissen doen ons meereizen. Geniet er van.

Nelly 2016-09-29 11:24:25

Enorm genoten weer van beide blog's Wat zien jullie veel moois . Geniet ervan .

Kees en Dora 2016-09-29 12:10:04

Leuk hoor!! Krijg er al weer zin in... De volgende vakanties en het lekkere eten. Geniet er van!

Peter 2016-09-29 21:13:50

Jullie reizen zo bijna mijn surfvakantie na. Heel cool om die omgeven weer te zien. Krijg zin om Simone en cooper in de auto te stippen

Aaron 2016-09-29 22:48:04

Hahaha ....stoppen en naar jullie toe te rijden. Super leuk daar!,,,

Aaron 2016-09-29 22:49:16

Ik zit te kwijlen, wat ziet het er allemaal lekker uit. Met taart en koek maak je mij niet gelukkig, maar wat ik daar allemaal zie? HEERLIJK!!! Mooi die wolken tussen de bergen!