Aan de wandel

Frankrijk, St-Jean-de -Luz

Ook bij ons op de camping hebben we een soort Pelgrimweg.
Zoals het een goed zondig pelgrim betaamd, doet Bert onze camino naar boven op zijn knietjes. (hebben we wel eens op tv gezien)

Je moet er wat voor over hebben om "boven" te komen.
In dit geval is het voor ons de weg naar het sanitair, die zo steil is, dat het al een training op zich is en inderdaad zowat op je knieën moet gebeuren.
Maar ja, je moet er wat voor over hebben om een goed uitzicht te hebben vanaf je kampeerplek.
( op foto 18 is ons busje goed te zien)

Het heeft er ons niet van tegengehouden evengoed een mooie wandeling te maken naar de stad.
Op zich niet zó veel km, maar uiteindelijk toch heen en terug een behoorlijk hoog en laag tippel van 15 kilometer langs de kust.

St-Jean-de Luz, staat op mijn favorieten lijstje.
Dat vind ik echt een heerlijke vakantiebestemming waar van alles is.
Heerlijk strand, mooie golven, heel veel terrasjes, lekkere sfeer, mooie huizen, echte vissershaven, leuk marktplein met veel platanen.
En dan van die leuke oude appartementen met een bruggetje naar het dijkje dat naar het strand gaat.
Ik ben totaal verkocht.

Het was een schitterende dag, we hebben er van genoten.

Lieve blogvolgers, bedankt voor jullie leuke reacties.

Veel liefs, Bert en Charlotte

Wauw, wat mooi, wat leuk van Bert, wat lekker, wat fantastisch voort jullie! Ben benieuwd of jullie terug komen naar Noordwijk! Ha ha ha

Suze 2016-09-29 12:00:36

Op mijn knieën zoals Bert zo dapper gaat, kan ik écht niet hoor! Wat knap! De foto's zijn helemaal geweldig, ik zou de hele dag naar de zee kijken en genieten van het uitzicht. Prachtig!! En ook het plaatsje zelf. Hier wil ik ook eens heen. Idealen genoeg. Dank voor de mooie plaatjes.

Paula 2016-09-30 05:55:52

hihi arme knieën, ik heb hier nog wel een paar kniebeschermers liggen, haal ze voor een volgend jaar maar op.