Efkes uitrusten.😅

Frankrijk, Châlons-en-Champagne

Alleen even laten weten waar we uithangen.

Het was mooi te doen, een mooie eerste pauze-stek, 455 km.
Rond half vier rijden we de best volle maar heel rustige camping op.
Onderweg héél veel kampeermiddelen tegengekomen, iedereen heeft gewoon weer zin om er opuit te trekken.
Logisch toch, de temperatuur wordt weer wat aangenamer en de zon wordt heerlijk warm.

Wat is Frankrijk toch groot hè.
Wat een wijdsheid en heerlijke oude stadjes.
Nog precies hetzelfde zoals we ze achter gelaten hadden😅😅

Als we geïnstalleerd zijn, ben ik het gewoon een beetje zat, dus even eten en dan vroeg kofferen en morgen zien we wel weer.
In de gauwigheid wel gezien dat ook hier leuke fietsrondjes zijn, wie weet morgen eerst fietsen vóór we verder trekken.

Bon soir et bonne nuit🙃❣

Hé gasten, alweer 445km verwijderd van Noordwijk. Zo efkes! Ook al die foto’s weer om te bekijken. Gezellig hoor. Bon voyage!!! Nelly

llanellie@hotmail.com 2022-05-29 20:12:01

Een mooie rit hebben jullie al te pakken. Ik zit alweer te genieten van de foto's en wat je vertelt. Heerlijk!! Ik ben gezond jaloers en ontzettend dankbaar dat ik mee mag reizen. Liefs xx

Paula 2022-05-30 09:04:37

Fijn weer jullie verhalen te lezen. Prachtige foto’s van de indrukwekkende monumenten. Jammer genoeg dat er zijn en verschrikkelijk dat er nog steeds weer nieuwe opgericht zullen worden. Maar de klaprozen blijven bloeien, gelukkig! Goeie reis verder en we gaan jullie verhalen weer lezen Groeten H en T

Truus T 2022-05-30 09:30:40

Wij wensen jullie alvast een hele mooie reis waar ook naar toe. En we genieten graag mee. De eerste foto's beloven weer veel goeds. Groetjes Kees en Dora

Dora 2022-05-30 15:53:05

Thuis, en toch op vakantie. Weer helemaal genieten van jullie reis verhaal en foto’s. Geniet er van. En heb een fantastische 6 weken. Lieve groet, Suze.