Mooie lunchplek.

Verenigd Koninkrijk, St Mawes, Cornwall

Vier dagen zijn we gebleven, 't was er mooi en prettig.
Maandagochtend heeft het eindelijk geregend en heb ik eindelijk mijn boek van Adriaan van Dis uitgelezen.
Ook nog op de fiets met gele jackjes aan, boodschappen gedaan, maar dat gaan we niet meer doen, doodeng op die weggetjes.
Dinsdag, na een hartelijk afscheid van onze buren, trekken we verder.
We moeten ook nodig naar een supermarkt.
We gaan in St Mawes picknicken.
Een heel mooi havenstekkie, prachtige huisjes, mooie tuinen en geweldig uitzicht.
Ook een fantastisch gesprek met deftig 90 jarig dametje.
We trekken door.
Moeten ook nog met het 'King Harry' ferry oversteken naar Falmouth.
In totaal die dag 57 km.
Nelly dat is nog net niet achteruit gereden, hahaha
Falmouth is een echte oude levendige, havenstad, met alle soorten boten, van klein en heel oud, tot heel groot, ook marineschepen en een cruiseschip.
Er zijn er veel winkelstraatjes met mooie gevels, pubs en terassen
Dit vinden we prachtig, hier gaan we even blijven.
We vinden een camping, op een eeuwenoude boerderij met heel veel grond en vervallen schuren.
De velden voor campeerders en het sanitair zijn prima in orde.
De echt Engels uitziende eigenaresse, (spierwit dus) zegt dat ze niets van ons hoeft te weten.
"Ga maar ergens staan, betaal maar als je weggaat, niks opschrijven ik zie dat jullie te vertrouwen zijn."
Ze zegt dat ze kan zien of het goed zit.
"Oké, dan moet je het zelf maar weten," lacht Bert.
Jullie hebben het wel gemerkt, in deze uithoek is het internet signaal zwak of er helemaal niet.
Dus heb geduld
Als we weer in een wat grotere stad zijn zal ik proberen jullie reacties te lezen, we zijn benieuwd.
't Wordt wel eentonig hè, dat we het zo leuk hebben, hahaha
We gaan weer lekker wandelen en de stad bezoeken
Liefs en een kus, Lot

Geweldige plaatjes. Je moet daar wel goed kunnen sturen. Respect voor de vrachtwagen chauffeur Groetjes je Zwaag.

Kees 2015-06-25 21:47:33

Jongens,it is awsome. Of te wel "doddig". Ik kan me voorstellen dat jullie je hart verpand hebben aan die Ilanders. Special people! En wat een mensenkennis van die campingbazin. Blijf ons maar verblijden met jullie ervaringen. Liefs, Nelly