Lekker fietsen.

Spanje, Cambrils

Prachtig weer als we opstaan en dat blijft zo.
Hel blauwe lucht wat de zee mooi doet kleuren.

Als we op de fiets zitten, voelen we dat het windje schraal is, dus toch wat meer kleding aan doen.

Het is echt zondag, allerlei flanerende en picknickende families, heerlijk hoe ze hier uitpakken met eten en drinken op een kleed, in Tshirt of winterjas van alles wat.
Wij houden het op 'een broodje op een bankje' ook lekker in het zonnetje.

Toch een kleine 30 km. gefietst direkt langs de zee.
Prachtig, met mooie wandelpromenades, fietspaden en duizenden palm- en andersoortige prachtig onderhouden bomen en niet te vergeten natuurlijk de ook duizenden appartementen.
Zó geliefd is het hier.

Voor ons is de Spaanse kust een ontdekkingsreis.

Bij terugkomst hebben we vier Nederlandse nieuwe leuke buren.
De tijd vliegt en voor je het weet met al dat bijpraten, moet je nog 'ruivelen' (kattuks) om het eten een beetje op tijd klaar te hebben.

Je kan het er maar druk mee hebben, hahahaha

We gaan morgen verder.

Dat blauw van de zee en mooie goed onderhouden omgeving maakt jullie verblijf heel aangenaam. Ontspannen en genietend de dag doorkomen, ik teken ervoor. Ik moet goed oefenen des te eerder kan ik ook weer "op pad". Mooie kiekjes weer.

Paula 2023-03-20 11:48:19

Heerlijk toch om door die ansichtkaarten te fietsen. Dat lijken het voor mij tenminste. Disfruta mucho!!!!

Nelly 2023-03-20 14:07:03

Gave foto's weer. jaloers op je lunchplekje en ik ga ook voor zo'n regenpijp. hahaha. Groetjes weer van ons.

Dora 2023-03-20 15:15:13

Prachtige foto’s weer Charlotte. We genieten mee. Vooral diegene van die schaduw rijke bomen op de camping. Heerlijk koel in de zomer 😩 of komt er eventueel nog groen aan en is het nog te vroeg in het voorjaar, ben wel benieuwd. Heerlijk te fietsen op jullie eigen vertrouwde E-Bike. We zijn blij met de fietsen die we hebben, maar de kilometers die we hier maken worden met het klimmen van mijn jaren drastisch minder. Hans maakt wel een extra ritje. Het is iet ars, zullen we maar zeggen. Groetjes van ons en tot het volgende verslag. 🙋‍♀️🙋🏼

Truus T 2023-03-21 22:35:17

Zet ik er een mannetje en een vrouwtje onder, Krijg je dit resultaat. 😩