De haven en wederom sluizen.😅

Frankrijk, Le Tréport

We zijn Le Tréport.
Lunchen aan de kade, want de camping gaat pas 14:30 uur open.

We rijden naar
Mers-les-Bains aan de overkant van de haven, om boven op de klif te kijken, daar schijnt ook nog een camping te zijn, maar wel met heel slechte reviews.
Ze hadden gelijk.
Dit gaat ons even té ver, té abbenebbig.🥴
Ik denk zelfs dat we onze baquetjes niet eens weg kunnen spoelen, zó weinig druk op de kraan in de wc.😂

Terug naar Le Tréport.

Er was geen plaats tot na het weekend.

We besluiten om naar Le Crotoy te rijden.
Hier waren we afgelopen jaar ook een paar dagen vlak voor ik geopereerd werd.
Eerst even bellen.
Ja hoor, zij hebben een plekje voor ons.

Het is een mooie plek, waar we heerlijk in de schaduw staan.
6 Minuten lopen naar het strand.
Er waait een lekker windje.
Wij zijn blij.
Nu gaan we op de fiets naar het gezellige haventje van Le Crotoy, wat eten.
Lieverds, tot hoors.
Ook voor jullie het beste.

Mooie plaats weer. Wat een drukte in het sluisje. Geniet er weer van. 👌👌👌👌

Dora 2022-06-15 23:13:33

Te gek dat er nog plaats was voor de zwervers op de camping Le Crotoy! En de zee en het strand bij de hand. Naar haventje(s) fietsen! Jullie kunnen dus weer even trouwen😆! Is het inderdaad 36 graden geworden? En het windje, geeft dat dan wel verkoeling? Nou ja, jullie zullen het er mee moeten( mogen) doen! Blijf genieten en heb het goed 😘😘🙋🏻‍♀️💚Suze

Suze 2022-06-15 23:15:19

Goed gedaan, uitwijk naar de kust. Uit te houden met deze warmte, aangenaam verpozen, rust, genieten van alles en lekker mosseltje erbij. Het leven is zo mooi. Haal eruit wat erin zit, het kan allemaal. De omgeving is de moeite waard, leuk !!

Paula 2022-06-16 06:04:48

Ik dacht, dat ik maar geen foto’s zal sturen van Enkhuizen en al die boten daar. Jullie zien er al genoeg om van te genieten. Goeie move van jullie om te verkassen. Heerlijk idee om zo flexibel te zijn. Weer prachtige foto’s gestuurd. Lui, heb het goed!

Nelly 2022-06-16 23:33:09

Ik ben bang dat mijn zuster oververhit raakt. Ik zie nu 36° Ook voor een mens is een grens! Houd u beiden rustig met de voeten in een pan water, dan blijft het hoofd koel. Wissel af en toe om met Bert, zodat hij ook bij de pinken blijft. Lieve groeten.

Nelly. 2022-06-18 12:57:38

Hahaha, die Nel, lief hoor je bezorgdheid. Dat van die pan had ik nog niet bedacht. 😅 Trouwens, daar kook ik liever een mosseltje in. 😋 Wij staan al een paar dagen in de "schaduw-rust-stand" en voor je het weet is de warmte weer weg. Dus, geen zorgen, we letten op onze lijffies. Tot hoors, als we weer actief kunnen zijn.❣

Charlotte 2022-06-18 14:28:56

Lieverds. Ja, dat is jullie helemaal toe vertrouwd. En ervaring dat mag je ook niet vergeten. Dat hebben jullie inmiddels aardig onder de knie. Blijf fietsen, verplaatsen en vooral GENIETEN ! Lieve knuffel, Suze.