Wat een mooie tochten.

Verenigd Koninkrijk, Lizard, Cornwall

Van zondag op maandag gaan we vergeten.
Heel slecht weer.

Buienradar vertelde ons dat we naar het westen moesten gaan.
Maandag hebben we 299 km gereden om de zon te vinden.
De tocht heel erg mooi door het sprookjesachtige Zuid Engeland.

Hebben alles weer gedroogd op een prachtige camping.

We wilden we eigenlijk naar Mevagissey gaan, maar intussen zijn we er achter, dat de hoogtepunten aan de kust, voor ons overdag te druk zijn.

We besluiten na een prachtige tocht naar Lizard point, het Zuidelijkste punt van Engeland, te rijden, daar in de buurt te kamperen en dan 's avonds naar de coves te gaan.
Een goede beslissing blijkt later, want het is er overdag héél erg druk.

Het was schitterend.

We zijn nu op een plekje waar we vorig jaar ook waren.
St Buryan
Van hieruit, kun je zo prachtige wandelingen maken langs het beroemde coastpath, waar we direct van de camping af, zo na 50 m. op lopen.
Het voelde als een soort thuiskomen vandaag, na 44 km gereden te hebben.
We blijven hier even.
Prachtig weer.

See you later, with love, B&C

Hallo lieve volgers. jaa sorry, deze pin is nog niet geschreven. Hij komt ook hoor. Dank je wel voor jullie support. Wij genieten ervan. veel liefs, B&C l

Charlotte 2016-06-22 13:21:07

Wij genieten ook van jou blog, geweldig en wat een mooie foto's. Wij zijn ook 40 jaar geleden in Ilfracome geweesd , wat een prachtige omgeving, wij hebben daar toen op een paard gezeten en daar gereden , wat een beleving vooral als je nog nooit op zo'n beest hebt gezeten!

Elly en Rob 2016-06-23 10:11:08

Wat een prachtig land is Engeland.

Kees en Dora 2016-06-23 19:58:23

Lekkere luifel, mooie luchten, fijn strand, heuvels met rots partijen en veel groen. Prachtig ! Genieten maar, doe ik ook van jullie reis verslagen.