Vanuit onze huiskamer de zon onder zien gaan, hoe mooi is dat.

Verenigd Koninkrijk, Cornwall

Het was weer een prachtige rit.
Bloemvolle bermen, alleen op en neer, geen vlakke weg te bekennen.
De wolken met regen wezen ons de weg die we niet moesten gaan.
We slaan af naar St Ives.
Ook met wat minder weer is het daar meer dan goed toeven.
De stadsbus stopt direkt voor de camping.
We wagen de eerste avond een ritje op de fiets naar het centrum.
Terug haalt hij het maar net hoor, zóó een steile en lange helling, dat maak je zelden mee, ik moest goed bijtrappen.
Toch, missie geslaagd.
Morgen gaan we het coastpath op.

Wat een luxe !! Wel genieten zeg. Lang leve de E-bike.

Truus T 2019-06-09 11:29:02

Ik vind dat jullie er meer uithalen dan dat er inzit! Voor een bejaard stel dan, bedoel ik. Sjonge jonge, wat een energie zit er in die benen van jullie. Zelfs van de zonsondergang is er extase (beweging). Goed links blijven rijden hoor. Wij blijven jullie volgen. Including the scones with jam and cream (vorige sessie). Om te likkebaarden. Leuk hoor al die verhalen.

Nelly 2019-06-09 12:56:23

Wat zullen jullie blij zijn met jullie nieuwe fietsen .

Dora 2019-06-09 17:06:15

Zo'n mooie streek dat je la Douce France wel kan missen!!

Aagje 2019-06-09 22:04:57

Alweer mooie foto's. En, inderdaad wat een luxe vergeleken met Noordwijk 😄. De zonsondergang bewonderen vanuit je huisje achter je eigen raam. En, wat een schitterende lucht. Zon's ondergangen / opkomsten, 1 van mijn grote hobby's om te fotograferen, om er later mee aan de slag te gaan tijdens het schilderen 😂. Lieve Lot en Bert, ik geniet van jullie reisverhalen en foto's maar ben op dit moment een beetje leeg. En, ik denk dat ik weer een verslag heb gemist. Ga even graven in mijn telefoon. Heb het al wel gelezen maar niet gereageerd en ik weet dat er 1 foto bij was, die voor mij opheldering nodig heeft. Voor nu, tot de vorige x. ❤️❤️You.