Fowy een hele leuke havenstad.

Verenigd Koninkrijk, Fowey, Cornwall

Eerst Polperro een oud vissersdorp en smokkelaarnest, stond op ons lijstje.
We hebben daar in de buurt op een camping geslapen met een abbenebbig sanitair, jeetje echt jaren 60 maar dan ook nog smerig.
Gelukkig hoef je niets aan te raken en hebben we altijd chloordoekjes in onze zak.
Vroeg op en om 9:00 u. liepen we al heerlijk te wandelen door de kleine schattige straatjes en de mooie kust heel leuk en heel oud.
Maaar, om rond 10:30 u. kwamen er bussen vol met hele kuddes toeristen.
Gelukkig hadden wij in alle rust onze spieren al los gewandeld
Gauw weg daar.
Via, een weer schitterende (smalle) route en een pont om 11:30 u. in Fowey.
Zo'n oude sfeervolle havenstad, geweldig.
Daar hebben we tot 15:15 u. naar een hooggelegen ruïne gewandeld (stijl joh) en gepicknickt, dit is eigenlijk ook wat we zoeken, nostalgie en je spiertjes gebruiken
Grillige kusten met leuke haventjes.
De omgevong is in 1woord schitterend.
Je zou bijna denken dat de regenfabriek failliet is, want er is een strak stralend blauwe lucht en er is al die tijd nog geen druppel gevallen.
Zijn m'n gebeden in de Cathydral van Canterbury en Salisbury toch verhoord?
Ik hoop dat het nog even aanhoudt, fantastisch.
Vanavond slapen we weer op zo'n mooie Camping van de CCC, waar we intussen lid van zijn (Temporary Overseas Membership)
Een mond vol, maar het zijn prachtige campings, met geweldige atmosfeer en faciliteiten.
We denken dat ons weer een prachtig weekend staat te wachten.

Wat een bofferts zijn jullie toch. Wij hier maar " raining cats and dogs". Engeland schuift alle wolken deze kant op. Ja, er zitten ook viezeriken tussen. Maar gelukkig drukt dat de pret niet. Veel mooie meomenten.

Nelly 2015-06-19 23:34:38

Zijn een weekje met de caravan op stap. Maar aan die mooie reisverhalen van jullie kunnen we niet tippen. Zou je voor ons ook zo'n gebedje willen doen als je in de kerk komt? Hier zijn alle kerken op slot. Weet trouwens toch niet of ik verhoord word. Waarschijnlijk niet verdiend! We hebben hier elke dag 50 tinten grijs. (BOVEN ons dus) Leuk jullie te volgen. Gr van ons

Truus T 2015-06-20 10:59:18

Wat een geweldige foto's weer!! Het ziet er daar zo mooi uit. Ik kan me voorstellen dat jullie daar nog met veel plezier zullen rondtoeren! Super om via deze manier jullie reis mee te kunnen volgen.

Jelle 2015-06-20 16:30:56

Genieten van jullie prachtige foto's en verhalen. Wisten niet dat Engeland zo mooi is. Geniet ervan.