Dit geloof je niet

Spanje, Mieses, camping La Viorna

We hebben ons eindelijk van Burgos kunnen losrukken.
Het goede verblijf op de prima camping, de leuke fietsrit door het bos langs rivier naar de stad, de gezellige ontmoetingen, de lekkere tapas en biertjes op de overgezellige terrasjes, zondag het middeleeuwse feest en niet te vergeten, de magnifieke kolossale prachtige kathedraal.
Hoewel het over de top klinkt, kan ik het niet anders beschrijven.
Die kathedraal hebben we gewoon 2 dagen achter elkaar bezocht hè.
Mèt Nederlandse audio.
3 uren per keer en nog niet alles gezien.
Geweldig.

Maar nu.
Ooit zei een Oostenrijker tijdens de afwas op één of andere camping:
,,Als je van de bergen houdt, moet je eens naar de 'Picos de Europa' in Spanje gaan.
Nou dat is dus hier, een ritje van 175 km. vanaf Burgos.
Nu kom ik superlatieven tekort over het plekje met uitzicht dat we hebben gevonden.

Dus ik zeg niets meer.

We gaan een toertje maken vandaag.

Adios, B&C

2 oktober voorafje. Wat een heerlijke pan met eten en wat ziet het er gezellig uit. Inderdaad dat heb ik gemist. 7 oktober. Had net je pindat geopend en al fotoo's bekeken van de kathedraal. Wat een gigant en om uitleg had ik al gevraagd wanneer je thuis bent. Dan nu het volgende wonder de "Picos de Europa". Daar heb je ook weer een slabbertje voor nodig om al het kwijl mee weg te vegen! Geniet er van Kus Suze.

Suze 2016-10-07 21:34:36

Wat een kathedraal zeg! Mooie omgeving ook. Een fantastisch uitzicht Bert , heerlijk genieten met je biertje. Ik geloof dat het best moeilijk is om je hiervan los te rukken. Maar samen kijken jullie elkaar aan en meteen eensgezind "Vamos", trekken jullie verder. Goede en mooie reis, liefs, Paula xx