De overkant

Verenigd Koninkrijk, Folkestone and Hythe

De vorige keer dat we in Dover aan land kwamen, was het mistig.
Nu niet, dus willen we hier bij de bekende krijtrotsen een poosje kamperen.

We vinden een plekje in Folkestone, zo dicht mogelijk bij de kust.

Over één ding waren alle kritische reviews over deze camping het eens.
Het uitzicht is heerlijk en de camping brandschoon.

Ik vroeg heel rustigjes, (ja dat kan ik ook๐Ÿ˜…), aan de ietwat stugge manager of hij een plek met héél mooi uitzicht had.
En zowaar hoor, achteraf gezien zijn er eigenlijk maar 5 van de 60, mooie plekken, waarvan onze buurman Mark en wij, de beste hebben.

Ik wordt hier erg blij van, maar ja, eigenlijk willen we ook niet minder.

Het is prima wandelen langs het strand en de beboste helling, naar het oude havenstadje Folkestone.
Ja, echt oud, soms zelfs een beetje smerig.
Het heeft wel iets charmants, maar het is niet echt heel mooi meer.
Wel blijft het voor ons aantrekkelijk, zo'n oude haven met die vele oude vissersbootjes, bij eb op het droge door dat enorme getijdeverschil.

Die laatste in de zon! Super jรฒh. Wat heerlijk toch, denkend aan kokkels,mossels, fish and chips en freedom. Kijk al uit naar brief 3.

Nelly 2019-05-30 09:46:33

Wat een mooi uitzicht!! En heerlijk die Engelse straatjes! Genieten. ๐Ÿ’‹

Simone 2019-05-30 13:36:04

Wat een prachtige plek. Wat een uitzicht. Schitterend ook die boten met getij verschil, super, geniet ervan.

Dora 2019-05-30 19:54:54

Leuk hoor! Lekker genieten ๐Ÿ‘

Peter 2019-05-31 06:48:28

Toch voor elkaar om 1van de 5 mooiste plekken te bemachtigen. Geweldig Lot, wat rustig vragen al niet vermag he meis? Te gek hoor! Geniet maar lekker Lieve knff, Suze

Suze 2019-05-31 20:54:10

Die glimmende, volverwachtingende koppies, PRACHTIG! Ik hou van jullie

Suze 2019-05-31 20:56:14

En jullie eigen bloemen tuin! In mijn verbeelding ruik ik ze. Heerlijk ik geniet van de foto's. ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ‘๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Suze 2019-05-31 21:00:10

Ik ben weer helemaal in de ban, begin bij het begin, zuig alles op. Helemaal te gek! Ik ga op mijn gemakje van alles genieten. Liefs xx