Heerlijk, weer op trektocht

Nederland,

Wat vooraf ging.
Een fantastisch weekend met ons hele gezin, door hen gegeven voor mijn 70e verjaardag in 2020.
We hebben gelogeerd in twee huisjes, in de bossen van Landgoed Het Loo in Oldenbroek (Gld)
Een fantastisch weekend waar we goed op kunnen teren.

Eigenlijk wilden we, vóór we nu naar Friesland gaan,1 nachtje bij Zeist op een camping logeren, om naar Elly in Bilthoven te fietsen, die vandaag jarig is.
Pffft 82 jaar, lieve El gefeliciteerd met deze prachtige leeftjd.
Maar helaas, maandagochtend werd ik heel erg verkouden wakker, potverdepot, dus geen bezoekjes.
Natuurlijk vind ik wel, dat ik in mijn busje ook thuis ben en dus rustig kan weg gaan.
Voor de zekerheid een corona zelftest gedaan, gelukkig negatief.
Nu zijn we in Franeker, wat een leuke plek om te vertoeven.
Heel oud en authentiek, prachtig.
We werden heel vrolijk begroet en wegwijs gemaakt door Daniëlle van de receptie van de prima stadscamping.
Ze praatte geen Fries met haar collega, toen Bert vroeg waarom ze dat niet deed, antwoordde ze.
,,Het is een Leeuwarder en dat is geen echte Fries."
Dit vind ik zó lachen hè. 😅
Iedereen is vreselijk aardig en je wordt net als in Frankrijk, overal gegroet, heerlijk.
Er is heel veel te zien en te bezoeken in dit prachtige stadje, dus ons rondje Elfsteden moet nog even wachten.
We zijn wel alvast over het Elfsteden Bruggetje gefietst😅

Oant de oare kear,
(Tot de volgende keer)
Ook de groetjes van Bert,

Leuk hoor 👍 Veel plezier

Peter 2022-04-13 12:50:19

Leuke omschrijving van je belevenissen geniet van je dagen dat je op reis bent. Gr Arnold en Elly

Arnold 2022-04-13 13:43:42

Leuk!! Veel plezier!

Simone 2022-04-13 14:01:58

Joh, jullie zouden klunen onder de bruggen. Enfin, er komt al genoeg water uit je neus. Te gekke foto’s van jullie fam dag. Geniet van de mooie vergezichten en doorkijkjes. Heb het fijn samen.

Nelly 2022-04-13 14:33:47

Wat ontzettend leuk om met de hele familie weer bij elkaar te zijn. Geniet ervan. Wij zijn ook op reis voor 9 dagen, de Outer Banks of North-Carolina en nu in Chincoteaque Island in Virginia, morgen naar huis New York, was heerlijk om er even tussenuit te zijn voor het eerst in 2 1/2 jaar. Heb een een hele fijne tijd samen, hoe is jullie gezondheid, knieën etc.? Heel veel liefs van ons😘😘

Marella en Norman 2022-04-13 14:42:26

Wat een leuke foto"s weer. Je verjaardag zag er ook heel gezellig uit. En nu in Friesland heel leuk. Heel veel plezier en we kijken uit naar de volgende foto"s

Dora 2022-04-13 16:34:51

Leuk en fijn om alle foto’s van jullie fam: dag te zien. De Corona tijd heeft bij elkaar komen toch wel beknot. t’Was merk en voelbaar in ieder geval zo heb ik het ervaren. Ben blij dat we de vleugeltjes weer kunnen uit slaan. Dat hebben jullie goed gedaan. Heel veel plezier en geniet ze. Liefs, Suze.

Suze 2022-04-14 00:55:15

Gezelligheid kent geen tijd. Rijk gevoel, zo met alles bij elkaar. Mooie foto's waar de knusheid vanaf spat. Houdt het erin, doet een mens goed. Genieten! Veel plezier!

Paula 2022-04-17 08:49:03

Mooie familiefoto’s, ik ga genieten van jullie reisverhalen.