Het barre weer ontvlucht.

Duitsland, Camping Loreleyblick, Sankt Goar

Verkeerd gegokt.

Wij hadden vol optimisme het voornemen, om onze fietstochtjes door Noord Nederland tot onvergetelijk te maken, als het niet zulk baggerweer was geweest.

Dank je wel voor jullie heerlijke reacties.

Medemblik was heel leuk, zeker om nóg eens heen te gaan.
Ik was wel even in een soort shock, over de hoeveelheid (honderden) van de gigantische jachten die daar verspreidt over 3 havens liggen en op het IJsselmeer varen,
Het lijkt wel een soort Monaco, maar dan met zeilen.
Potverdepot, wat is er veel rijkdom in klagend Nederland.

Ik heb heerlijk kunnen lezen, veel grijze luchten gezien, enorme stortbuien op de bus gehad, daardoor weinig kunnen fietsen.
Dinsdag weer nat en met slechte weersverwachting voor woensdag, waren we het zat.....
Ook was de bodem zó zompig geworden, dat we vast kwamen te zitten en er een tractor aan te pas moest komen.
Helaas geen foto's van.😂

We kwamen met volle zon en fantastisch blauwe lucht bij ons Loreley vrouwtje.

Stampvolle camping.

Onze campingburen vertelden dat het op alle campings hier aan de Rijn zo druk is.
Ralf van restaurant Keutmann, (natuurlijk heerlijk gegeten,) vertelde dat het al sinds het begin, dat campings toch weer open mochten, zelfs met de toen gesloten sanitaire blokken, bizar druk is.

Wij zijn vanmorgen een plekje opgeschoven, vooraan op een hoog terras met vrij uitzicht naar de Rijn, over alle 4 rijen campeermiddelen.
Het kon slechter.
We gaan toch wandelen en fietsen, ze voorspellen een mooie nazomer met hoge temperaturen, dus ons plekje onder de bomen houden we even zo.

Wie weet waar we verdagen.

Liefjes, verwacht geen dagelijks spectaculair blogje van mij,
want ik denk, dat ik dan geen blogvolger meer over houd.
Dus af en toe toch een verslagje met wat fotootjes.
Voor nu, veel liefs en groetjes van Bert, Charlotte

Tjonge, wat een drukte, maar zo te zien staan jullie toch aardig rustig. Hier was het ook regenachtig, de temperatuur is nog aangenaam, dat scheelt. Jullie zijn een hoop gewend, ik weet zeker dat de stemming top blijft en jullie volop genieten. Ik ga vandaag ook weer, heerlijk! Denk aan jullie xx

Paula 2020-09-10 07:04:32

Vroeg of laat hadden jullie hier toch terecht gekomen😉 lekker genieten van de plek waar jullie zo gek op zijn. Liefs Xx

Simone 2020-09-11 07:17:57

Maak mij zorgen over de 1,5 meter tussen de toiletpotten. Bert je kunt met je rolmaat voor de zekerheid onder het tussenschot door, discreet de afstand tot de buurman checken. Is het krap dan rolmaatje ontsmetten, zwembroek aan en im Rhein weiter machen.