St-Jean-de-Luz

Frankrijk, Saint-Jean-de-Luz

Het zal de meesten van jullie niet ontgaan zijn, we zijn op de terugweg en reeds in Frankrijk.
We laten ons zo goed mogelijk door het weer leiden waar we uitkomen.
Graag wilden we nog een keertje naar San Sebastian in Noord Spanje, zo'n leuke stad.
Maar de camping ligt zó hoog dat het veiliger is om daar met de stadsbus naar de stad te gaan.

We besluiten om die reden toch naar Saint-Jean-de-Luz te gaan, waarvan we weten, hoewel steil, het wel te fietsen is.
Hier zijn we ook al vaker geweest, ik vind het bijna zo leuk als bij de Loreley.

Het is prachtig weer en blijven 2 nachtjes.
Als het ná het weekend nog wat mooi weer wordt, dan blijven we wat langer langs de kust toeren.
Blijft het slecht weer aanhouden, dan koersen we direkt naar huis.

En natuurlijk ook pintxos gegeten in st Sebastian Heb het fijn. Lfs

Nelly 2023-04-12 12:10:24

Nou....heerlijk die camping vlak aan het strand, dat wordt ook een favoriete van mij. Ik kijk het gewoon van jullie af en ga het ontdekken als het ervan komt. Mooi dorpje met die knusse spaanse stijl.