The Cathedral en al het moois.

Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Een dagje Cathedral is het geworden.
Om 9:20 u. hadden we al een kaartje en om 9:30 u. Liepen wij al met onze audioguide door dit fantastische bouwerk.
Als er een aartsbisschop is, spreek je van Kathedraal en niet van kerk.
We hebben 2,5 uur over onze bezichtiging gedaan, geweldig, wat een monument en wat een geschiedenis.
Tussen de middag bij " the old Buttermarket" op het rerras onze eerste "fish and chips" gegeten.
Lekker hoor.
Er zijn ook wel straatmuzikanten.
's Middags in de tuinen gewandeld en in een park geweest.
En natuurlijk als klap op de vuurpijl, een "evensong" met jongenskoor meegemaakt, dat is een korte kerkdienst, mij maak je daar blij mee.
20:00 u thuis, pffft een dagje wel, maar geweldig.
Helaas kan ik er maar 1 foto bij doen.
Alle foto's van vandaag zijn mislukt, dit is echt balen.
Gelukkig heeft Bert ook wat gemaakt, maar daar kan ik nu niets mee.
Dag hoor, Charlotte

Was ik net mijn ogen aan het sluiten toen jouw tengeltje van de iPad ging met jouw boodschap. Mooie dag zeg.en heel verrassend. Slapen Lot.! Groet H&N