Dagje fietsen, maar eerst de Kathedraal..

Spanje, Plasencia

Hoi lieve volgers, ik heb een beetje achterstand.
We hebben een korte vakantie ingelast tijdens onze trektocht😂
Het is hier goed en gezellig toeven, vooral het weer vinden we heerlijk, waardoor het bloggen er een beetje bij inschiet.🤭

Elke keer als we in de stad waren, was alles dicht of bijna vanwege de Paasweek.
Vandaag gaan we voor onze doen vroeg op pad.
De Kathedraal die Luis ons aanraadde is vandaag van 10 tot 2 open.
Nou, hij heeft niet overdreven, deze is prachtig en heel indrukwekkend, fijn om met een audio te kunnen bezoeken.

Daarna gaan we nog wat fietsen, de andere kant op.
Om 16:00 uur is het zó warm, dat ik naar huis wil.
Later doen we toch weer een tochtje om boodschappen te doen.
We eten meestal een goede gemengde salade, een stukje vlees of vis, met stokbrood en aioli, heerlijk.

We besluiten verder naar het Noorden te reizen.

Hoihoi, de vorige twee blogjes, zijn niet doorgestuurd, maar staan wel op de tijdslijn. 6 e 7 april, doei❣

Charlotte 2023-04-10 17:47:11

Wat een prachtige Kathedraal. Schitterend tegeltableau. In Portugal hebben ook een kleine kerk bezocht met prachtig tegelwerk rondom in de kerk. De dag met zo’n heerlijke moot zalm afsluiten is natuurlijk ook niet gek. Heerlijk. Goeie reis verder over de Franse wegen. Groeten van ons

Truus T 2023-04-10 23:35:35

Wat zijn die kerken toch mooi. Dat altaarstuk met die tegels.......wow. En dat mooie weer. Heerlijk. Groetjes van ons