Slotblog

Nederland, Noordwijk

Ja hoor, het is weer genoeg geweest.
De vakantie is weer afgelopen, onze fantastische trektocht.
Er zijn weer andere dingen die op ons wachten.

We zijn thuis.

Na nog wat genoegelijke dagen in St-Jean-de-Luz, hebben we de terugreis in drieën gedeeld.
Eerst nog geslapen bij Niort, Coulon, Camping de la Venice Verte (411 km.) en in de buurt van Parijs (407 km.) La beau Village de Paris, toen naar huis (529 km.)

Veel woorden zijn niet nodig.

De ontmoetingen, de prachtige natuur, de steden, de kerken, het weer, de campings en niet te vergeten, jullie reacties.

Prachtig allemaal.

Na 2 weken Frankrijk, 2 weken Spanje en 2 weken Portugal, is het weer fijn op ons eigen stekkie te zijn.

Heel veel liefs en tot gauw allemaal.
Bert en Charlotte

Welkom thuis weer en helemaal weer goed gegaan. Om dankbaar voor te zijn. Ik ben ook blij. Misschien zie of spreek ik je voordat ik zondag voor 3 wkn naar Hongarije ga. Bedankt voor jullie prachtige foto's en verslagen. Ik heb ervan genoten en ik niet alleen. Sinds vrijdag ben ik thuis. Liefs, paula xx

paula 2016-10-31 17:14:42

Nou lieverds, WELKOM THUIS ! πŸ‘πŸ’πŸŒ»πŸ›‹πŸŽ‰. Het was een genoegen jullie blog te kunnen volgen met de mooie foto's en herkenning van plaatsen. Gezien vanuit jullie interesse geeft dat voor mij nieuwe inzichten. Dank jullie wel en tot ziens. 😘😘

Suze 2016-10-31 17:17:27

Gelukkig zijn B&C weer veilig thuis helaas gaat het morgen regenen maar je kan niet alles hebben! Tot ziens, Aag.

aagje 2016-10-31 22:28:45

Lieve blogvolgers, inderdaad zijn we heel blij en dankbaar dat we zonder ongelukken en ziektes deze mooie trektocht mochten maken en dat we weer veilig thuis zijn. Ik sluit deze blog af en laat het weer als boekje afdrukken als blijvende herinnering. Wij verheugen ons, elkaar weer in levende lijve te spreken. Knuffel, Bert en Charlotte