Goed toeven in Brabant

Nederland, Oud-Gastel Oudenbosch

We zijn in Oudenbosch verdaagd.
Toos en Koos, vrienden die we in 2010 voor het eerst ontmoet hebben in ZuidFrankrijk, vroegen of we een paar dagen langs kwamen bij hun op de camping "de Nieuwe Riet".

We hebben een begin gemaakt met het leegmaken van mijn moederdagkadootje, een heuze likeur.
Ik vond 2 glaasjes al zat hoor.

Vandaag de basiliek van Oudenbosch bezocht.
Prachtig, prachtig.
Je denkt binnen, oooo wat een mooi marmer en mozaïek, maar nee het is allemaal geverfd.
Net echt, zo mooi gedaan.
Voor sommigen zal het niet mooi genoeg zijn, maar wij vonden het prachtig.
We zullen morgen weer verder trekken.

Lieve volgers Ik kan jullie niet beloven, nog verder te schrijven. Het kost me dit keer wat moeite om het voor elkaar te krijgen. Veel liefs en een dikke kus, Charlotte

WaarZijnBertEnLot 2016-05-11 08:27:49

Wat een mooie foto's leuk dat pa er ook staat ik had nog nooit hem met een baard gezien! Liefs van ons en weer bedankt dat je een blog hebt.

Elly Simon 2016-05-11 08:48:13

Leuk weer zo'n reis verslag. Mooie foto's ook. Fijne vakantie verder . Liefs van ons