De prachtige kust

Verenigd Koninkrijk, Lulworth, Dorset

Je snapt het wel, de naam zegt het al, de grappen zijn niet van de lucht,
"Hier moeten we heen" zei Bert, "is echt iets voor jou."
Nou,,,,hier heeft het niets met lullen te maken hoor, het is gewoon heel mooi.
We hebben er stevige wandelingen gemaakt, goed voor onze kuitjes.
Hebben op een mooie camping direkt aan de prachtige kust gestaan.
Donderdag heel vroeg opgestaan.
Waren al om 9:00 klaar om te vertrekken.
Hebben heerlijk gewandeld en aan de rand van de cove gelunched.
We besluiten omdat het er zo vreselijk druk wordt, om door te trekken naar Cornwall.
De wegen zijn eigenlijk bijna allemaal zo smal als de weg naar Vogelenzang of door Wassenaar en vooral de bussen en vrachtwagens denderen er hard over heen.

Mooi he.

Nelly 2015-06-19 08:28:02

Wat een mooie omgeving, wij zijn jaren geleden Anja wS 17 jaar( kun je nagaan!) geweesd in Ilfracom, prachtig langs de kust. Hebben ook rond h Geken in Cornwall en gewandeld dwars door de schapen die daar liepen en scones gegeten met slagroom, het was een hele belevenis. Veel plezier daar , xxx Elly