Ooh, alles gewist.

Frankrijk, Orvillers-Sorel

Potverdepot.
Alles per ongeluk gewist.
Balen.
Morgen opnieuw, doei welterusten.

Het lukt natuurlijk nooit om dat 1e blogje van 3 maart hetzelfde te schrijven, ik ga terug in mijn herinnering.

Na wat drukke weken toch op de door ons geplande datum weg kunnen rijden.

De dienst voor Wim zijn overlijden was mooi en het samenzijn erna was een soort heel gezellige reünie.
Je kon de invloed van Julia, Carry en Jan erin herkennen.
Met neven en nichten van beide kanten en veel vrienden jong en oud, toch zo'n 100 man.

Bert had een tweedaagse verjaardagviering.
Met gezin en vrienden.
Natuurlijk met wandelen.
Super gezellig en heerlijke zelfgemaakte tomaten-en erwtensoep.

Ook de verjaardag van Aaron en Trissa was superleuk.

Kon ik toch ook nog een middagje naar Aagje in Gouda.

De lunch met Dora vrijdag zou ik niet willen overslaan.

Alles bij elkaar de bus in 2 dagen ingepakt, pffft.
Ik had me voorgenomen om er meer tijd voor te nemen, gaat dus niet lukken 😂

Om 16:30 rijden we de camping op.
Het vrouwtje van de receptie adviseerde ons om op de verharde paden te gaan staan.
Ze had gelijk, het gras was moeras, maar het sanitair was prima en we hebben er lekker gegeten en oooh wat hebben we heerlijk geslapen.

Je moet ook 's avonds naar bed en niet op je telefoon😉. Slaap lekker. Morgen opnieuw proberen. Xoxo

Simone 2024-03-04 15:26:32

Goed begin is het halve werk. Je hebt nog wel een aantal weken te vullen. Rustig aan dus. Goeie reis 🙋🏼

Truus T 2024-03-04 16:39:41

Jeetje meisie, wat een mooie reportage. Dik genieten. Het wachten is helemaal beloond.

Nelly 2024-03-06 17:51:58

Even inhalen, heb wat gemist.....maar komt goed, voordat jullie op pad gaan is er heel wat gebeurd. Onderweg kunnen jullie alles een plekje geven, leuke en verdrietige dingen. Mooi dat je deelt. Dank je wel!