Het wordt warm jongens.

Spanje, Láchar

We hebben drie nachten om 00:01 uur geprobeerd om kaarten te bemachtigen voor het Alhambra, wat een onvergetelijke ervaring moet zijn.
Het is niet gelukt.

Gelukkig heeft onze bijzondere, bizar fantastische ontmoeting met Claire en Michael, ons verblijf hier helemaal geweldig gemaakt.

We besluiten om weer verder te reizen.
Terwijl zij naar Granada gaan, doen Bert en ik boodschappen voor het avondeten en sluiten we ons verblijf hier af met een oergezellige BBQ bij hun camper.

We willen naar Cordoba, maar Bert zegt dat Sevilla voor nu wellicht leuker is, nou oké dan.
Onder het eten vertellen Claire en Micha dat zij naar Sevilla gaan.
Hilariteit ten top.
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat het in zowel Cordoba als Sevilla, 29°C wordt de komende dagen.
Dat vinden wij efkes wat te warm, dus besluiten we naar Cádiz te gaan, is iets koeler èn aan zee, want die hebben we ook al een poosje niet gezien.😅😅

Het is een prachtige rit.

Córdoba is mijn absolute favoriet, alhoewel de andere plaatsen ook reuze interessant en mooi zijn. Wat een prachtige reis maken jullie, fantastisch

Marella 2023-03-28 14:29:56

Het zal niemand verbazen, maar ook in Cádiz zijn we niet aangekomen, we staan in Ronda. Ook mooie stad

WaarZijnBertEnLot 2023-03-28 14:44:16

Ik vind jullie wel kinderachtig hoor. Niet naar een plaats te gaan waar het 29°C is. Jammer maar niet getreurd om het Alhambra. Was ook zomaar €50,- om binnen te komen. Leuk dat die vrienden er ook waren. Dat zal wel lachen geweest zijn. Zijn dat Horen Zien en Zwijgen? Weer mooie foto’s. Verder veel plezier.

Nelly 2023-03-28 17:41:05

Het weer is misschien nét iets te warm maar hier is het nog knap fris. Het maakt niet zoveel uit waar jullie stranden, alles is leuk en gezellig. De foto's zijn leuk, ik geniet ervan.

Paula 2023-03-28 17:50:06

Weer mooie verhalen en belevenissen en foto’s. Wij hebben Marianne en Ineke onze plekjes laten zien. Dat deden we in de morgen, en dan trok ieder zijn eigen plan. Heel relaxed. Schitterend weer hier, terwijl we van Jan hoorden dat hij zijn autoruiten moest krabben vanmorgen.Met elkaar ook genoten dat snap je. Goeie reis en groeten

Truus T 2023-03-28 18:37:34

Wat jammer dat het niet gelukt is om het Alhambra te bezoeken. Jullie waren zo dichtbij. Maar verder maken jullie sowieso een prachtige reis. Groetjes weer van ons