Toeren is mooi.

Frankrijk, Rodez

Mooie rit joh.
Een tocht door het Franse Lozaire en Cevennen tot aan de Tarn.

Wat een fantastische trip maken jullie. Le Puy, zoveel keren langs gekomen maar nooit de tijd genomen om de stad te verkennen. Goed van jullie, maar een behoorlijke klim. Vast de moeite waard. Morgen je verjaardag Lotte, wat betere plaats om het te vieren dan in La Douce France 😘😘

Marella 2019-10-02 10:25:14

Hoi Lieverd. Wat leuk dat wij jullie dan nu iets van de stad hebben mogen laten zien. Zeker een mooie plek om jarig te zijn, dank je wel. Veel liefs ook voor Norman. Xxx Lotte

Charlotte 2019-10-02 10:55:46

Onderweg kom je ook van alles tegen, mooi, mooi !! Ik krijg zo'n zin om ook in te stappen, maar moet nog even easy living aanhouden. Fijne verjaardag lieverd! X

Paula 2019-10-02 11:59:43

Mooi hé, dat je je kunt verplaatsen.Net een slak die zijn huisje ook mee neemt! Zouden die beesten ook zo genieten als jullie? Gelukkig ben ik geen slak. Goede en mooie herinneringen over dit gebied met ons motorfietsje. Wij konden de steden niet bezoeken. Je kunt een motor niet onbeheerd achterlaten.De bepakking is je hele huishouden. Wij genoten op onze manier met volle teugen. Nu geniet ik met volle teugen van jullie reis verslagen en de prachtige foto's. Geniet ze lieverds.