Komt de bus wel?

Spanje, Alicante

Geduld is een schone zaak, maar uiteindelijk kwam de bus.
Wat was het een zonnige, gezellige dag.

Er waren best veel mensen in Alicante, maar niet eng veel, er hing een fijne sfeer.
Bert wist nog waar we vorige keer zo lekker hebben gegeten met onze Nederlandse 'gids' Paula.

We hebben daarna door de leuke oude binnenstad geslenterd.
Geweldig, wat een gezelligheid.

Aan het eind van de middag zijn we helemaal naar boven gelopen via trappen en smalle straatjes naar de kerk, waar de processie zou beginnen om 19:00 uur.

We hebben de processie uren later gezien gezien, toen ze beneden door de straten voorbij kwamen.

We zijn met de tram van 21:12 uur terug gegaan.
Precies 22:00 uur waren we weer "thuis."
We hadden 11 km gelopen.

Morgen is het wasdag.🌬

O, wat prachtig, en wat een sfeertje! Zo veel lopen en treedjes en hoogtes, wordt het niet voor mij, des te blijer ben ik met de vele foto's die je gemaakt hebt. En die tapasbar, mmmmm, daar wil ik ook een keer eten. Ik kijk alweer uit naar het volgende wat jullie beleven. Liefs xx

Paula 2024-03-29 13:53:55

Dank dank dank voor de prachtige beelden die je ons laat zien. Dat moet adembenemend geweest zijn. De devotie waarmee die kinderen Jezus dragen. Met pijn in hun lijven! Ach ja, Jezus leed ook! Voor jullie was het dus een brok genieten. Lieverds, er volgen nog mooie dagen en gelukkig is het weer bij jullie goed. Fijne pasen.

Nelly 2024-03-29 14:18:35

Wat leuk Charlotte, met die prachtige foto’s van je, reis ik op afstand met jullie mee en geniet er ook heel veel van. Je laat ons allemaal prachtige dingen zien, alleen het plaveisel al, heel bijzonder hoor! Het weer is veel aantrekkelijker dan hier zie ik, het leven is o.a. daardoor veel uitbundiger en het kan dan allemaal ook lekker buiten plaatsvinden…heerlijk hoor!!! Voor jullie nog zonnige vakantiedagen en voor dit weekend natuurlijk ook mooie Paasdagen!!! Groetjes van ons, Marianne

Marianne 2024-03-29 17:17:41

Wat indrukwekkend weer die processie. En wat hebben jullie weer veel mooie dingen gezien. Geniet ervan en fijne paasdagen. Groetjes weer.

Dora 2024-03-29 19:51:02

Fijne Pasen toegewenst. 11km gelopen, niet te geloven, met mijn knie nog steeds aan de zere kant, hou ik me vast aan jou, dat ik dat in de toekomst ook weer kan doen. Prachtige foto's geniet ervan lieverds. Blijven jullie daar tot na de Pasen ?