Met Elly en Arnold.

Spanje, Cartagena

Wat een leuk toeval.
Ik zie op Polarsteps dat Elly en Arnold niet zo ver bij ons vandaan zitten.
Voor de nietweters, Elly is mijn schoonzus, was met Rob, mijn in 2020 overleden oudste broer, getrouwd.
Arnold en zij zijn nu samen.

Zij besluiten na wat heen en weer telefoontjes, dat ze even verderop aan zee op een camperplaats gaan staan.
We zijn er met onze stoeltjes achterop, naar toe gefietst en gezellig bij hen gezeten en bijgepraat.
Dat was dinsdag.

Vandaag, woensdag heb ik ze gebeld en gevraagd of ze al waren vertrokken.
"Nee hoor, we kunnen nog wel een dagje blijven," zei Arnold.
Wij zijn er weer heen gefietst en we hebben heerlijk daar in de buurt met elkaar gegeten.
Dank je wel Elly en Arnold, wat was het leuk.

Ook wij gaan morgen verder, maar wel de andere kant op.
Wij gaan richting Gibraltar en zij richting Valencia.
Wie weet komen we elkaar nog een keer tegen, want we willen thuis zijn voor de familiedag.

Wat is de wereld dan toch klein hè. Dat je daar Elly tegenkomt. 🙂🙂🙂

Dora 2024-03-20 20:56:34

Wat een gezelligheid was dat. Bijzonder om in den vreemde je camperfamilie te ontmoeten. Gezellig samen chillen op je eigen meegenomen stoeltje en lekker eten. Hoe verbrand je die giga porties? Kortom, dik genieten!

Nelly 2024-03-21 10:44:41

Wat een heerlijke portie’s vlees. Goed dat die Katwijkse Esther Ouwehand daar niks te vertellen heeft, anders zat je er nu met een vegaburger. Die calorieën fiets je er wel weer af. Lekker kortebroeken weertje. Genieten in het zonnetje.

Truus T 2024-03-21 11:15:48

Hi lieve Spanjegangers! Is het zondag of is het koud, omdat ik niet echt korte broeken en blote bloesjes zie! Leuk deze familiefoto. Heeft een aardige duit gekost. Wel apart he zo ver van huis je familie tegen komen. En dan ook nog dat hele eind terug, om opnieuw je familie tegen te komen. Ik verheug me er op jullie “Spanjegangers” straks in goede doen en met gebruinde koppies te mogen verwelkomen. Voor nu, nog lekker genieten en veilige - en rustige terugreis. In ieder geval tot Goede Tijden 21- 4- 2024. 🥰🙋🏻‍♀️🥰🙋🏻‍♀️🥱😴 Suze.

Suze 2024-03-23 01:22:44

Bijzonder en heel leuk, onverwacht verwacht, waar vind je 't.....genieten toch! En de tijd van de wereld, zo'n relaxt gevoel. Lekker bijpraten, lekker eten met de zee aan je voeten....hmmm, ik verlang er weer naar, en het is ook mooi in het zuiden.