Gewoon op weg.

Frankrijk, Duinkerke

Nou, lieve volgers, daar zijn we nog een keertje.
Gewoon weer schrijven over ons genieten.
We zien wel wat wat het wordt..

Vóór je weggaat heb je het altijd drukker dan je eigenlijk wilt hè?
Ennn toch nog iets vergeten, terug, ons Engelse geld, kunnen we misschien wel gebruiken, toch zo'n £ 100
"Tjeun pak gelijk de Noorse muntjes, je weet maar nooit. hahahaha."

Onze reis is gewoon weer leuk begonnen, niet precies te weten waarheen.
Sommigen moeten daar niet aan dènken, dat losse gedoe.
We besluiten richting Duinkerken te gaan en daar verder te beslissen of we oversteken of voorlopig op het vaste land blijven.
Voor het weer hoeven we niet in Frankrijk te blijven, daar is het nu hetzelfde als in Engeland.

Dus even een paar dagen,
au revoir, Bertrand et Charlotte

Wat leuk dat we jullie weer kunnen volgen. Hele fijne vakantie en we kunnen niet wachten op de foto's Deze zijn trouwens ook al mooi.

Dora 2019-05-29 21:41:26

Hier is tie dan. Jullie start is geweldig. Geniet met volle teugen in dat Brexit land. Hopelijk komen jullie Boris niet tegen! Have a nice journey!