De tussenstop.

Duitsland, Bad Ems

Ja hoor, natuurlijk heeft het bij ons aan de Rijn goed geregend.
Was best heftig, gelukkig waren de meest zware buien 's nachts.
Evengoed overdag korte wandel/fietstochtjes gemaakt voor boodschappen of voor de lol.
We hebben ouderwets lekker veel kunnen lezen/kijken.

Nu het toch nog mooi weer is, besluiten we richting huis te gaan met een tussenstop aan de Lahn.(50 km 😂)

We zijn op een camping in Bad Ems terechtgekomen.

Een prachtige kuurbadplaats die veel allure uitstraalt.
Schitterende hotels en andere gebouwen laten zien dat het een welvarende stad en één van Duitslands mooiste badplaats is geweest.
De vroegere vorsten en vorstinnen en andere hooggeplaatsen kwamen hier eind jaren1800 al kuren.

Wij hebben niet gekuurd, maar een lekker tochtje van 30 km gefietst.

We besluiten te blijven en ook nog de route terug, richting Koblenz langs het water te fietsen.
Was ook een heerlijke route, onderweg gezellig en lekker gegeten.
De regen kwam pas in de namiddag, dus het nat worden viel mee.
Kijken, wat ons morgen brengt.😄

Aan de rijn stonden jullie voor en achter aan het water zie ik. Wat wil een mens nog meer. Ga straks taartjes eten met Nella, want het feit dat de jongst levende Simon nu toch ook 70 is geworden moet uitbundig gevierd worden. We zullen ons flink te buiten gaan.

Hendrik Vos 2020-10-02 12:30:43

Te gekke foto’s. Van die grote porties krijg je toch buikpijn? Waar werden die Baren dan geleegd? Over de groentetuinen zeker. Kortom wederom trouwen.! Nou, mijn gebakje is een chipolata geworden. Jammie.

Nelly 2020-10-02 17:17:30

Totaal overrompeld. Ben behoorlijk druk geweest afgelopen week.Behalve wekker stellen, heb ik mijn sociale contacten even rust gegeven. En dan kan het gebeuren dat je verrast wordt.Maar goed, jullie zijn vertrokken van jullie heerlijk

Suze 2020-10-03 18:05:49

(vervolg)e plek a/dRijn. En belanden op camping Bad EMS. Wat jullie allemaal gedaan hebben kan iedereen zelf lezen. Dat jullie genoten hebb

Suze 2020-10-03 18:15:00

(nogmaals vervolg)en en ettelijke kilometers weg getrapt hebben om nog op de valreep (misschien) wat overgewicht kwijt te raken en dat alles overgoten met minstens 100% genieten. Dan is Lottekop( zo noemde Henk haar altijd) jarig op 2 oktober. 70 jaar geworden. Ik heb haar om 00.00 uur een videootje gestuurd. En toen, ineens thuis. Ik heb de foto’s nog niet gezien, dat ga ik zo doen. Ze zullen net als altijd weer mooi zijn. Voor ik afsluit wil ik me verontschuldigen dat ik me drie x heb aangemeld. Ik heb n.l. veel last van mijn type hand. Bert & Lot, WELKOM THUIS en nu weer genieten van de kleinkinderen, 🤭😂😂💝💖🎂🍻🙋🏻‍♀️