Wij gaan gewoon even naar huis.

Frankrijk, Tournon sur Rhone

Er zijn zo in de loop van de week een aantal dingetjes, die onze trekvakantieverloop zomaar kunnen veranderen.
Waar we ook heel flexibel mee kunnen om gaan.

We besluiten om naar huis te gaan.
De tolweg is zó rustig door het gedoe met die nieuwe wet en het daarmede brandstof ongemak, door de tank-transportverstoringen, dat we lekker opschieten.
In de regio waar wij verbleven, merkte je wel dat er tekorten ontstonden.
Er waren pompstations gesloten, of er werd gerantsoeneerd verkocht.

We maken een tussenstop in Tournon, een klein uur vóór Lyon.
Dit is weer zo'n Franse stad waar we graag vertoeven.
Bovendien vinden we weer een leuk plekje op een camping in de stad áán de Rhône.
We zitten weer gebijteld.
Erg leuke stad om 2 dagen te blijven met dit mooie weer.
Leuke terrassen met lekker eten. Mannnnn, ik hoef niet achter het aanrecht hoor.

Is naar huis gaan Noordwijk of een thuisvoelende camping? Mooie doorkijkjesfoto's.

Nelly 2016-05-27 22:49:38

Prachtige foto's weer. en wat zijn sommige huizen prachtig beschilderd. Het lijkt net echt. Goeie reis verder. Groetjes Dora en Kees

Dora 2016-05-28 15:02:08

Wat is Frankrijk toch een mooi land en jouw foto's maken mijn herinnering aan ons favoriete fietsland alleen maar groter! En Bert zo fotogeniek! Bedankt voor de mooie kaart!!