Een bezoekje aan Worthing

Verenigd Koninkrijk, Arundel

6:30u. De wekker en het begint gelijk zachtjes te regenen.
Jammer, hoewel, het was voorspeld voor vandaag, maar zo vroeg al.
Na fikse regenbui, lekker in zonnetje ontbeten, alles toch kunnen luchten, droog binnen.
We gaan naar de Zuid kust.
Eerst even een goede wegenkaart van Engeland gekocht.
Een fantastische rit door een even zo landschap.
Wat is het mooi en wat een leuke bouw hebben ze hier, we zijn gefascineerd door de dikke schoorstenen.
Het links rijden blijft een concentratie proef, maar we komen er zonder fouten door.
Aan de boulevard in Hastings met z'n oude grandeur gepicknickt en in Worthing een gezellige badplaats waar je goed langs de lange boulevard kunt fietsen en wandelen, naar een camping gezocht, moesten toch nog 16 km verderop naar Arundel.
Mooi groot veld, niet druk, met een nette omgebouwde stal als sanitair, met alle voorzieningen. Prima plek om even te vertoeven.

Aaron, we hebben morgen zaterdag, met je vader afgesproken.
Gezellig.

P.S.
Ook nog eerst een paar fotootjes van onze eerste dag in Canterbury.

Ziet er schitterend uit. Goeie linkse reis verder. Groetenvan ons

Truus T 2015-06-13 08:44:53

Hallo,ik zie dat jullie nog steeds 483 km hebben gereden. Jullie rijden volgens mij niet alleen links maar ook nog achteruit! Geen wonder dat het aandacht blijft vragen. Geniet maar hoor!

Nelly 2015-06-13 09:11:27

Wat leuk dat jullie in Worthing zijn, kunnen jullie ook eens zien waar wij zo vaak zijn. Maar volgens mij heeft tante Nel gelijk achteruit en links rijden is lastig;-)

Simone 2015-06-13 12:39:19

Lieve volgers Via mijn smartphone kan ik helaas jullie reacties niet lezen. Ik sta nu in het vvv van Salisbury, Jullie reacties te lezen. Blijf lezen hoor, ik blijf schrijven. Veel liefs van Bert en Charlotte