Naar huis

Frankrijk, Albert

De zon schijnt, je zou zowat spijt krijgen om weg te gaan.

Onderweg door België inderdaad de voorspelde hagel en regen.

15:00 u Katwijk.
Gelukkig nu droog.
Eerst even een visje halen 😋 en dan gauw naar huis.

Wij zijn blij gezond weer thuis te zijn.
Dikke kus, Bert en Charlotte

Lees net dat ‘t in nrd Spanje heel heet is. Maar ja niet omzien! Jullie zijn erbijna! Welkom thuis. Toch maar weer mooi gefixed. Zonder brokken. Nog effe het lijf bijpoetsen, knippen en scheren, dan zien wij jullie zondag in de dierentuin. Liefs.

Nelly 2024-04-17 15:18:12

Nou Nel, zo is het maar net, ik had het niet béter kunnen vertellen.😉 Heerlijk hoor, al het support. Ondertussen is het busje leeg, begint het warempel te regenen. We kunnen hier binnen ons hart ophalen met opruimen.🫣😂

WaarZijnBertEnLot 2024-04-17 17:05:06

Lieve Charlotte en Bert, Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt en wat hebben wij zo kunnen mee genieten dankzij die prachtige foto’s met de bijbehorende beschrijvingen. Het was bijna alsof je zelf op reis was, heel hartelijk dank daarvoor! Nu alles maar laten bezinken, dan ontstaat er, jullie kennende, vanzelf weer ruimte voor een volgend project… Aan het weer hier heb je niets gemist, dat is nog ongeveer hetzelfde als toen jullie vertrokken. Groetjes van ons, Marianne

Marianne 2024-04-17 20:08:18

Welkom thuis , altijd goed om weer thuis te zijn, je eigen bed, etc. de kinderen en kleinkinderen. Mooie reis hebben jullie gemaakt, fijn om op terug te kijken. Op naar de volgende. Veel liefs Norman en Marella

Marella 2024-04-17 23:27:19

Goed gedaan, welkom thuis! Weer heerlijk eropuit geweest, genoten van alles om jullie heen. Relaxed terug, dat is toch fijn en dankbaar dat jullie het zonder brokken hebben gedaan. Een gezellige familiedag gewenst, Liefs, Paula xx

avontuur-op-zees-wereldreis.geniet 2024-04-18 05:26:39

Welkom thuis, Oost West thuis best, is het spreekwoord. Ben het er deels wel mee eens. Je camper is ook jullie thuis. Zeker als je kan terug denken aan al het moois wat jullie gezien en beleefd hebben. Bedankt voor het laten meegenieten van dit alles. Liefs en tot ziens H en T

Truus T 2024-04-18 08:01:28

Lieve lieve volgers. Het zal een schitterend boek worden, mede dankzij jullie leuke en lieve reacties, wat zal ik daar heerlijk van genieten, vooral ook, als we niet meer kunnen reizen. Ik hoop jullie binnenkort weer te zien. Heel veel liefs ook namens Bert, Charlotte