🎼 Dáár gáán we 🎼

Nederland, Medemblik

Hahaha, het zal julie niet verbazen, we doen een poging om ondanks corona, toch een beetje op onze manier, met ons buske te trekken.

Eindelijk alles vóórmekaar (Grunnings), alles skoontjies (Kattuks) achtergelaten.
Evengoed een hele huisraad😅mee.
Altijd weer een sport om het liefst een jaar weg te kunnen blijven en er toch niets van te zien in ons bussie😂

Nadat we onze lunch bij Nel en Henk genuttigd hebben, echt op weg.
Ons eerste dingetje was het NL-alert.
Brand in de Beemster!
Voor ons een hele geruststelling dat óók dat, goed werkt.
Voor ons, niks aan de hand.

Medemblik onze eerste stop, mooie camping, leuke mensen, lekkere honing, wijd uitzicht, prima plek óók voor familiedag😂❣
We hebben alvast voor 2 dagen geboekt en gaan lekker fietsen, als het weer het toe laat, nu zit ik lekker buiten, Bert is de boel aan het verkennen op de fiets.

Lieve schatten, kweenie wanneer, maar tot hoors in het volgende verslag, 💞

P.S. Nel, die gingerkoekies, zijn heerlijk😋😘

Ik wist het. Je blijft ervan door eten. Voor je het weet is de rol er niet meer. Opgelost zo gezegd.

Nelly 2020-09-05 18:12:05

Jippie 🤗🤗 Urlaub👍👍

Peter 2020-09-05 18:12:11

Volgens mij is de coronaregel 1,5 METER!!!!! Geen 1,5 KILOMETER!!!!

Henk 2020-09-05 18:14:00

Medemblik, daar is zoveel te beleven, het begin is er. Ik volg en zuig jullie verslagen gretig op. Ik heb het hier in Zeeland ook reuze naar mijn zin. Morgen uitgerust huiswaarts. Liefs van mij xx

Paula 2020-09-05 21:08:19

Lekker hoor genieten! Jammer van de klompen, gelukkig zijn er wel 2 paarden🤣😉😘

Simone 2020-09-05 21:35:18

Wat goed van jullie om weer op weg te zijn. Hollandse weidse verte, wat wil je nog meer. Wij zitten nog steeds op ons stekkie in NY, gelukkig niet in de city, daar is het bar en boos. Veel plezier lieverds, geniet ervan 😘😘

Marella 2020-09-05 22:48:16

Staan we bij een stoplicht in Noordwijk, en wie gaan daar voorbij, de familie globetrotter. 🙋‍♂️🙋 Zwaai nu nog maar een keertje. Nu zie je het wel. Wat een mooi plekje, maar daar zijn er in Nederland nog wel een aantal van. Fijne vakantie, wij hopen weer van jouw verhalen te genieten. Groetjes T en H

Truus T 2020-09-06 09:00:25

Verkeerde plaatjes Sorry had ze zo mooi uitgezocht😩

Truus T 2020-09-06 09:02:14

Lekker op weg❤️ Geniet ervan, ons land heeft ook veel moois te bieden😘

Carry 2020-09-06 13:54:57

Stoer hoor, zo maar ons mooie landje intrekken, misschien wel naar de eilanden?We misten jullie gisteren wel maar anders worden we maar lui! Groetjes, Cor en Aag.

aagje 2020-09-06 14:23:08

Sorry dat ik wat laat reageer, maar een hele fijne vakantie. We gaan jullie zeker volgen. !!!

Dora 2020-09-06 20:06:08

Geniet op jullie “thuiskom” plek! Leuk zo onder de bomen.