Veel bloemen in de bollenstreek

Nederland, Noordwijk

Hoi lieverdjes.
We hebben besloten de laatste dagen van deze korte vakantie, tussen de bollen en in het duinlandschap door te brengen.
Dus bij deze.
Tot ons volgende avontuur.
We hebben genoten, ook van jullie briefjes, dank je wel.
Veel liefs, B&C ❣

Welkom thuis. en weer bedankt voor de foto's en de verhalen. Groetjes van ons.

Dora 2022-04-21 11:56:14

O, ok, toch lekker geweest en veel gefietst en meegemaakt. Je krijgt een dikke pakkerd van mij voor al je mooie verhalen die je met ons deelt. En ja, het bloemencorso is ook de moeite waard, ik ga zeker kijken. Tot ziens en liefs xx

Paula 2022-04-21 12:33:24

En wij hebben genoten van jullie verslag en foto's. Als, als, als, we in Nederland komen willen we zeker dat gedeelte van Holland verkennen. Zo te koren hebben jullie het fijn gehad. Blijf genieten waar je ook bent. Dikke knuffel en veel liefs Norman en Marella

Marella 2022-04-21 15:00:15

Het blijft een juweeltje van een reis. Goede voortzetting dan maar. Eigenlijk is het hele leven een reis met belevenissen, toch? Liefs H& N