Oude stadsbussen en dubbeldekkers.

Verenigd Koninkrijk, Salisbury

Zondag een prachtige dag door een schitterende omgeving gereisd.
We besluiten om naar Salisbury te gaan, daar staat een heel mooie Cathedral, die we graag willen zien.
Komen we in de buurt van de stad, verdagen we in een fille, die je eigenlijk alleen maar op zwarte zaterdag bij Lyon tegenkomt.
We gaan de weg af, komen in een fantastisch lieflijk landschap.
In de stad aangekomen, snappen we de drukte. Er is een viering van 100 jarig bestaan van het een of ander, iets met een aartsbisschop en nog ietswat maandag plaatsvind
Er zijn ook nog eens 50 heel oude stadsbussen in de stad waar je een ritje mee mag maken.
Bert vooral, vindt het schitterend.
We hebben 3 toertjes gemaakt door het geweldige landschap in zo'n oude bus.
Die waar we inzaten was van 1959, Geweldig.
Morgen gaan we de Cathedral bekijken als het niet te druk is en anders doen we dat dinsdag.
We gaan in ieder geval lekker wandelen.
Het is een hele leuke stad met erg veel heel oude panden en een gezellige sfeer.

Wat leuk als je zo onverwacht in een of andere herdenking terecht komt. Dat zijn de krenten in de pap. Zo wie zo al lekkere pap natuurlijk. Groeten H en T