Tussen de velden.๐Ÿ•

Spanje, Camping Los Llanos, Denia

Ja hoor plekje gevonden op Los Llanos. (tussen de velden)
Héél aardige vent en een lieftallige vrolijke mooi opgemaakte oude moeder, die net nieuwe ietwat te grote tanden had, waar ze heel trots op was.๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฌ

Die velden, vanaf ons plekje, niet te zien.

We staan op een camping tussen vaste jaarplekken met 'paradijsvogels', dat houdt in, soms best wel met bijzondere bonte verzamelingen en veel katten, die je niet alleen ziet, maar ook ruikt.
Die mensen beseffen denk ik niet wat een .....zooi ze er van maken, wat een gruwel dat voor de campingeigenaar moet zijn.๐Ÿ˜ฑ

Maar het sanitair is uitstekend en dat vinden wij belangrijk.
Gelukkig kan ik zelf wat te eten maken, want er is hier verder niets, tenminste niet op loopafstand.
De man van de receptie vertelde ons nadat hij meedeelde, voor één nacht nog 1 plekje te hebben, dat het restaurant vrijdag open gaat, dat vinden wij humor en we lachen vrolijk.
Hij noemt ons "a happy couple."
Op dat moment komt die leuke oude dame binnen, waarop ik zeg: ,,Ooh this is a happy women too."
Hij zegt dan: ,, She is my mother."
Je snapt het, 't is een vrolijke boel.
Weet je er lopen zó veel chagrijnen rond, belachelijk gewoon.
Ze zien gewoon niets, zeggen niets en als je groet kijken ze verstoord.
Stomme lui.

We staan prima, op grint, kan het ook geen zooi worden als het regent.

Een engelse medeafwasster vertelde dat ze gisteren buiten het hek heeft gestaan, zó druk is het overal.
Bert heeft gezien dat er nu ook 2 campeerders buiten het hek staan.
De buren en wij, gaan morgen weg, dan schuift het zo door.
We gaan ergens verderop een plekje reserveren.

Tussen de velden. Niet aan de kust? Nieuw avontuur. Veel plezier.

Nelly 2024-03-10 21:52:11

Ik lach me rot om jouw verslag Lot. Blijf jij maar lekker jezelf. Die paradijsvogels zijn gekortwiekt. Komen nergens anders. Dus hebben geen impulsen meer. Saai volk. Ben benieuwd waar jullie morgen verdagen. Kussie

Nelly 2024-03-11 14:20:13

Kleurige camping zo te zien, jammer dat de mensen minder zijn, die beseffen niet hoe bevoorrecht ze zijn om dit te mogen doen. Ja hoor, ga er maar lekker vandoor, goede reis verder!

Paula 2024-03-11 16:22:22

Het is denk ik sowieso apart volk wat er staat. Veel succes met het vinden van een nieuwe plek.

Dora 2024-03-11 19:40:44

Dit soort campings zijn de krenten in de pap. Nergens anders te zien. Je kijkt je ogen uit. Geen rit naar waar dan ook om bijzondere woningen te fotograferen en de volgende plek is vast en zeker netter. Allemaal voordelen