De doorreis

Frankrijk, Châtelaillon-Plage

Slecht weer hoor onderweg.
We wisten het en we gebruiken de camping alleen als overnachtingsplek.
De poging om toch even over de Boulevard te lopen zijn we gestaakt, het stuift te hard, te hoog en te veel.
Ik denk dat we hier al eens geweest zijn.
Bij het nakijken in de bloggen van alle jaren blijkt dat we hier 23 september 2016 ergens overnacht hebben.

Wij slapen natuurlijk heerlijk met zo'n harde wind.

Dat weer wat jullie onderweg hadden komt ons heel bekend voor. 😃😃😃

Dora 2023-04-13 15:12:56

Ja hoor even doortrekken dan zijn jullie zo weer thuis. Wat een mooie reis toch weer.

Nelly 2023-04-13 16:55:45

Hé Charlotte, wat jij aanziet voor een specht, Is wel een hele domme Hop. Wij zien die regelmatig in Portugal. Nog nooit in Nederland gezien. En dom om van die heerlijke temperaturen van Portugal noordwaarts af te dwalen. Wel leuk om die gezien te hebben. Ineke doet aan vogelspotten, en had zo gehoopt een Hop voor haar lens te krijgen in Portugal. Maar nee niet gelukt. Vanaf de dag dat de meiden huiswaarts waren, hebben we hem elke dag bij ons huisje gezien. Durfde het haar bijna niet te zeggen. Ze wil dus weer een keer terug. Groeten H en T

Truus T 2023-04-13 17:25:32

Oh hahaha, we vonden het al vreemd dat hij in het gras zat. Hadden we natuurlijk eerst moeten opzoeken. Niet alleen een domme verdwaalde Hop, maar ook mijn domme kop. Nou....gelukkig opgelost. 😅 Ennn.... mooi was hij.

Charlotte 2023-04-13 19:00:29

Mooie camping in Le Havre?

Nelly 2023-04-13 21:16:00

Natuurlijk is het fijner met mooi en droog weer te rijden maar jullie maken het samen toch gezellig en dat is het belangrijkste. Volgende week wordt het hier dan gelukkig ook een keer lente... Goede reis!