De nieuwe kans, haha

Frankrijk, Sigean

8:50 uur rijden we weg hè.
Best vroeg voor ons doen.
Wel nog even tanken en brood kopen.
Ennn, niet onbelangrijk, tegen alle verwachtingen in, de zon schijnt.
Trissa is vandaag écht jarig, op de verjaardag van mijn overleden broer Rob, ook weer zo'n speling van het leven, prachtig.
Deze route hebben we vaker gereden, met zijn lange hellingen.
Weet je nog Peter, toen je een weekend naar ons toe kwam aan de Tarn.
Hebben we nog gekanood.
Dat zijn van die belevenissen die je nooit vergeet, heerlijk.
Onze reis gaat voorspoedig, allerlei buien om ons heen.
Wij hebben maar één sneeuwbuitje gehad.
Wel ligt er behoorlijk veel sneeuw en is het koud.
Veel herkenningspunten waar we al geweest zijn, prachtige herinneringen.
Vandaag hebben we 581 km gereden.
Ja joh, we willen een beetje temperatuur, dan moeten we toch een beetje doorkachelen.

Nu dan toch goed opweg. En het wordt steeds warmer (ahum) toch? Fijne tijd en leuke nieuwe ontmoetingen. Maar dat zal wel lukken.

Nelly 2024-03-06 17:58:02

Gefeliciteerd nog met jullie kleindochter. Ze vond het leuk hè op school, hoorde ik van Simone. Goeie reis verder.

Dora 2024-03-06 23:31:29

Nog gefelicteerd met Bert en je kleindochter, wat gaat de tijd toch snel, 4 jaar en al naar school. Merk je ook dat we ouder worden, daarom des te belangrijker om het leven op te zuigen. Best al een eind op weg hoor!