Onze eigen 'hop on hop off' tour.

Verenigd Koninkrijk, Londen

Jaja, die wekker hè.

Die loopt gewoon om half zeven af, het zijn 'old times', hahaha
Maar we staan weer op tijd bij de receptie op de taxi te wachten, die ons naar het treinstation in Borough Green brengt, om daar de trein te kunnen nemen. (60km naar Londen, 3 kwartier)
We kopen een dagkaart voor de trein, en voor de metro en bussen in Londen.
We zijn om 10:30 bij de St Paul's Cathedral, best al druk.

Wij vonden het interieur van deze kerk wel tegenvallen.
Wij waren natuurlijk net in Lyon in die fantastische Basiliek geweest en zagen dat deze niet in zijn schaduw kon staan.
Wij hebben van het bezoek aan de binnenkant afgezien.
Buiten vonden we hem heel mooi.

Achteraf ben ik blij dat het zo gelopen is, want we hebben buiten op het plein onder het genot van koffie en lekkere dingen, een direkte uitzending van een prachtige soort militaire show, ter ere van de Queen gezien, waarbij zij ook aanwezig was.

Tussen de middag pakken we de metro naar Notting Hill.
Je weet wel, van die film met Julia Roberts en Hugh Grant.
Bert is gek op Julia, dus hij vind het ook leuk om dat winkeltje te zoeken.
Eerst even een pub in en dan je tussen de menigte begeven.
Druk man, niet te geloven.
Het leek Florence in Italië wel, zoveel mensen.
Wel een heel leuke en gezellige sfeer.
Het was nog steeds mooi weer.
We gaan nog een keer als het minder druk is.

Ondertussen ging het regenen, we besloten de bus te pakken.
Gaaf hoor, onze eigen 'hop on hop of' tour.

Ter hoogte van Westminster kwamen we nog een protestgroep ofzo tegen met allemaal naakte mensen op de fiets.
Toen ik ging fotograferen was het grootste gedeelte al voorbij.
Honderden.
Geweldig, wat een hoop leuters en tieten.
Nu kon je goed zien hoe een piemel zich gedraagd als ie op het zadel moet, 'de ziel'. Hahahaha.
Zelfs de ingetogen Aziaatjes in de bus gingen lachen en foto's maken.

We besluiten bij Leicester Square uit te stappen om vroeg te eten om later weer verder te hoppen, vanwege de voetbalwedstrijd en het evt. overlast daarvan.

's Avonds hebben we langs de Thames gewandeld bij Londens Eye, dat is dat Reuzenrad.

We hebben mooie tochten door de stad gereden toen het regende.
En ook weer veel gewandeld.

Later op de camping weer met Celine en Aaron een biertje en ik was kapot.

B&C

Ha leuk weer . Je verhaal en de foto's ... .........vooral die van die piemels Hahahahaha.